افتتاح فروشگاه و نمایشگاه لوازم الکترونیکی پیشرفته توسط Netgear

افتتاح فروشگاه و نمایشگاه لوازم الکترونیکی پیشرفته توسط Netgear

شرکت Netgear به تازگی با مشارکت شرکت B8at که عرضه‌کننده لوازم الکترونیکی است، فروشگاهی را در یکی از مراکز خرید مدرن کالیفرنیا راه‌اندازی کرده است که در واقع نمایشگاهی برای نمایش کالاهای الکترونیکی پیشرفته و عرضه آن‌ها به مردم است.

به گزارش اکوسیستم، Netgear این کار را به تقلید از اپل انجام داده و در تاریخ 20 ساله خود برای نخستین بار دست به این اقدام زده است. در واقع این فروشگاه نوعی نمایشگاه برای عرضه وسایل الکترونیکی است. شرکت B8at هم مدتی پیش برای جذب مشتری چنین اقدامی را انجام داده است.

کالاهای Netgear نیمی از فضای این مغازه را اشغال کرده است و با نگاهی به اجناس مغازه، می‌توان فهمید که این شرکت از تولید کالاهایی همچون روتر و سوییچ فاصله گرفته و به سمت تولید کالاهای الکترونیکی با فناوری‌های پیشرفته روی آورده است.

همچنین در این فروشگاه دوربین‌های امنیتی خانگی بی‌سیم به نام Arlo Pro 2 نیز موجود است که در سال‌های اخیر به یکی از بهترین‌ برندهای دوربین‌های امنیتی خانگی در آمریکا تبدیل شده‌اند. همچنین دستگاه‌های تقویت‌کننده امواج وای‌فای شرکت Orabi و روترهای گیمینگ Nighthawk نیز در این فروشگاه موجود است. احتمالا چند ماه دیگر لامپ‌های امنیتی نیز در این فروشگاه موجود می‌شوند. در‌حال‌حاضر تنها در منطقه Silicon Valley می‌توان چنین فروشگاهی را پیدا کرد.

ظاهرا قرار است هر ماه 15 کالای جدید به این فروشگاه اضافه شود. بیشتر کالاهای این شرکت، کالاهایی هستند که توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و از میان آن‌ها می‌توان به لباس‌های متصل به اینترنت اشاره کرد. همچنین در این شرکت دستگاهی برای سرگرمی سگ‌ها وجود دارد که توپ را برای سگ‌ها پرتاپ می‌کند تا سگ‌ها آن را بگیرند. در واقع بسیاری از کالاهای موجود در این فروشگاه، برای بهره‌مندی از فناوری اینترنت اشیا موجود شده است. همچنین بیشتر کالاهای موجود در این فروشگاه، دارای اندازه کوچکی هستند و به یکدیگر متصل شده‌اند.

در واقع این فروشگاه با هدف ایجاد نمایشگاهی برای برندهای مختلف ایجاد شده و ممکن است کالاهای شرکت‌های مختلف در این فروشگاه به فروش نرسد؛ اما اگر توجه فردی به یک کالای خاصی جلب شود، امکان دارد آن را بعدا به صورت آنلاین سفارش دهد.

 

    نظرات