مجوز فعالیت دو شرکت خصوصی در پست صادر شد

حسین نعمتی (مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران) اعلام کرد که دو شرکت خصوصی برای فعالیت در پست جمهوری اسلامی ایران مجوز دریافت کردند.

به گزارش اکوسیستم، نعمتی در همایش روز مجلس که توسط نماینده مردم نور و محمودآباد با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی در مجلس برگزار گردید، ضمن اشاره به جایگاه ویژه این نهاد بیان کرد: مجلس با مسئولیت نظارتی و قانونگذاری که برعهده دارد، می‌تواند کشور را برای همیشه بیمه کند.

وی با خاطر نشان کردن وظیفه خطیری که مجلس پیش‌رو دارد، گفت: در صورتی که مجلس شورای اسلامی بتواند اقدامات موثری در امر قانونگذاری در مورد مسائل مختلف کشور به ویژه شرایط اقتصادی داشته باشد، می‌تواند مشکلات کشور را رفع نماید.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران افزود: با همدلی و وفاق، مجلس و دولت قادر خواهند بود بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

وی اظهار داشت: قانون شرکت ملی پست به مدت سه تا چهار سال معطل ماند و عملا با سردرگمی مواجه بود، ولی نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مسئله را در دستور کار خود قرار دادند و اکنون قانون مجلس شورای اسلامی در مورد شرکت پست دارای چشم اندازی مناسبی است که می‌تواند برای آینده کشور مفید واقع شود.

وی تاکید کرد: مجوز برای فعالیت دو اپراتور بخش خصوصی صادر شده است و اقداماتی نیز در این راستا انجام شد که نتیجه آن برای مردم می‌تواند خدمات در دسترس و صادقانه با قیمتی ارزان و کیفیتی بالا باشد.

    نظرات