تقدیر از روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران

تقدیر از روابط عمومی های برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران

جلسه آموزش تبیین و اهمیت جایگاه روابط عمومی و تقدیر از روابط عمومی های برتر ، با حضور دکتر کوهپایه زاده رییس دانشگاه ، اعضای هیئت رییسه ، روسای مراکز تابعه ، مدیران و کارشناسان مورخ ۸ مردادماه در مرکز همایش های رازی برگزار شد.
در ابتدا مشاور رییس دانشگاه و مدیر روابط عمومی ضمن معرفی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان نمود: این دانشگاه قدمت دیرینه دارد ، دانشمندان بی نظیری را به جامعه تقدیم کرده و خدمات درمانی و بهداشتی با کیفیتی را به محروم ترین مناطق تهران ارائه داده است.
سپس جناب آقای دکتر کوهپایه زاده عنوان داشت: ارزیابی روابط عمومی ها بر اساس شاخص های استاندارد انجام گرفته است، البته همه افراد تلاش نمودند ولی برخی برترین هستند .
رییس دانشگاه تصریح کرد: هدف این است که در این مقایسه ، انگیزش ها را تقویت و رقابت مثبت ایجاد نماییم .
وی با اشاره بر اطلاع رسانی به موقع اخبار سازمانی از زحمات مسئولین روابط عمومی تشکر نمود و افزود: جایگاه روابط عمومی از این منظر مهم است که هرآنچه در واحد انجام می شود به درستی انعکاس یابد نه کمتر و نه بیشتر .
دکتر کوهپایه زاده ، روابط عمومی را به عنوان ساختار حد واسط ارتباطات میان و برون سازمانی معرفی کرد .
ایشان بر استفاده از مدیاها و خرید دانش فنی در حوزه های روابط عمومی تاکید نمود و اعلام داشت: اگر اطلاع رسانی قوی درراستای افزایش سطح سواد سلامت جامعه انجام گیرد ، به تبع ، همکاری و مشارکت جمعی هم افزایش می یابد .
گفتنی است در این برنامه ، مسئولین و کارشناسان برتر واحد روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی ایران تقدیر شدند که دانشکده بهداشت جزو منتخبین روابط عمومی برتر دانشگاه علوم پزشکی ایران  معرفی گردید .
لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران

پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی ایران یک پارک علم و فناوری در شهر تهران می باشد

    نظرات