اقدامی دیگر از اسنپ برای همکاری با توان یابان

اقدامی دیگر از اسنپ برای همکاری با توان یابان

اسنپ به عنوان یکی از حامیان رویداد توان تک، قصد دارد که زمینه فعالیت افراد دارای معلولیت را در شرکت خود بیش از پیش فراهم کند.

به گزارش اکوسیستم، نخستین دوره جشنواره توان تک با هدف آشنایی توان یابان با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت‌های شغلی پایدار برای این افراد از روز گذشته آغاز به کار کرده است و تا 24 آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت. سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ که یکی از حاضرین این رویداد بود اعلام کرد رانندگان معلول شاغل در این سامانه، از پرداخت کمیسیون معاف هستند و با این اقدام فضای حمایتی برای فعالیت آنها به وجود آمده است. البته پیش‌تر نیز این تاکسی آنلاین با به وجود آوردن فضای شغلی برای افراد معلول در ناوگان حمل و نقل خود، از این افراد حمایت کرده بود.

روابط عمومی این سامانه همزمان با برگزاری رویداد توان تک اعلام کرد، ایمیل tavantech@snapp.cab برای ارسال رزومه توان یابان اختصاص داده شده است. به این ترتیب اسنپ از توان یابان جویای کار خواست که در صورت تسلط به تخصص و مهارت‌های مورد نیاز برای کار در این شرکت، رزومه خود را به آدرس فوق ارسال کنند.

به علاوه این سامانه در رویداد توان تک غرفه دارد و توان یابان جویای کار را راهنمایی می‌کند. غرفه اسنپ در این رویداد توسط کاربران معلول آن اداره می‌شود.

    نظرات