بازدید وزیر ارتباطات از شرکت های مرکز رشد گناباد پارک علم و فناوری خراسان


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مرکز رشد فناوری گناباد پارک علم وفناوری خراسان و نمایشگاه دستاوردهای واحدها و هسته های فناور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اتفاق مسئولین استانی از مرکز رشد فناوری گناباد و نمایشگاه دستاوردهای واحدها و هسته های فناور بازدید کرد.

وی همچنین از محصول جدید شرکت کارینا صنعت فرتاک به مدیریت عامل مهندس زنده دل رونمایی کرد.

پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای هسته ها و واحدهای فناور، نشست پرسش و پاسخ جهت بررسی اولویت ها و نیازهای حوزه فناوری اطلاعات برگزار گردید. در این نشست مهندس تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از حضور رتبه ی عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به ارائه ی گزارشی از فعالیت های چند ساله مرکز رشد گناباد پرداخت و اذعان داشت: تا کنون ۲۰ درصد ایده های مورد حمایت در حوزه فناوری اطلاعات بوده است.

ایشان در ادامه مهم ترین نیازهای بخش IT و بسترهای لازم جهت ارائه سرویس های مخابراتی را مطرح نمود.

آذری جهرمی با ابراز خرسندی از حضور واحدهای فناور و نوآوران حوزه ی فناوری اطلاعات در این مجموعه با توسعه زیرساخت های منطقه جهت اتصال مرکز رشد فناوری گناباد به شبکه فیبر نوری و راه اندازی سیستم FTTH موافقت نمود.

در پایان آذری جهرمی با اشاره به بسترهای به وجود آمده در سامانه ایران نوآفرین اذعان داشت شرکت های نوپا حوزه IT می توانند از تسهیلات حمایتی وزارت مطبوع بهره مند گردند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات