ردیاب خودرو محصول شرکت کارینا صنعت فرتاک


ردیاب خودرو محصول شرکت کارینا صنعت فرتاک، از شرکت های مرکز رشد فناوری گناباد پارک علم وفناوری خراسان توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد؛ در حاشیه بازدید مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و نمایشگاه برگزار شده از دستاوردهای هسته ها و واحدهای فناور مرکز رشد فناوری گناباد از محصول ردیاب خودرو محصول تولیدی شرکت کارینا صنعت فرتاک با مدیریت عامل مهندس زنده دل رونمایی شد.

حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد با تاکید بر روند رو به رشد شرکت کارینا صنعت فرتاک گفت: این محصول با متخصصین بومی و با استفاده از آخرین تکنولوژی روز تولید شده است.

مهندس زنده دل مدیرعامل شرکت کارینا صنعت فرتاک درخصوص تولید ردیاب خودرو گفت: این ردیاب با قابلیت اتصال به سنسورها و بردهای الکترونیکی طراحی کاربر با امکانات TCP / UDP / HTTP/  SMS / CALL /  MySQL به صورت بسیار ساده و در یک خط دستوری در دسترس کاربر قرار می گیرد.

ایشان در ادامه به سایر محصولات شرکت از قبیل سرور ردیاب با ظرفیت بسیار بالا، دزدگیر و اعلام حریق، دزدگیر خودرو، دزدگیر- ردیاب، ردیاب سالمندان و کودکان و ... اشاره نمود.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات