برگزاری آیین افتتاحیه پردیس پارک علم و فناوری مکران

برگزاری آیین افتتاحیه پردیس پارک علم و فناوری مکران

دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، در سفر یک روزه به منطقه آزاد چابهار و با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران ارشد دستگاه­های اجرایی ، پردیس پارک علم و فناوری «مکران» را افتتاح کرد تا گامی دیگر برای تحقق توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری برداشته شود.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری روز سه شنبه مورخ ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ در مراسم افتتاحیه گفت: با راه اندازی این پارک جوانان تشویق به فعالیت می شوند و خوشحال هستیم که اتفاقات خوبی در منطقه آزاد چابهار رخ داده است. همچنین از همکاری مسئولان سیستان و بلوچستان در حمایت از طرح ها علمی قدردانی کرد و افزود: ساختمان ها و زیرساخت های خوبی در این منطقه برای این نوع کارها آماده شده است. وی بیان کرد: همدلی و همکاری خوب مردم و مسئولان سبب شده تا طرح های دانش بنیان محوریت قرار گیرد.

دکتر سورنا ستاری ادامه داد: تا سه ماه آینده ۱۰ هزار مترمربع به فضای پارک علم و فناوری اضافه می شود و آمادگی داریم در تمام شهرهای سیستان و بلوچستان پردیس­های پارک علم و  فناوری با تجهیزات، امکانات و هزینه های جانبی ایجاد کنیم. بازدید از شرکت‌های فعال در این پارک و نیز نشست با استارتاپ­های فعال در منطقه و همچنین رونمایی از پروژه آنلاین هاسپیتال که به‌ عنوان اولین پلتفرم آنلاین کشور برای ویزیت ویدیویی بیمار و تجویز دارو طراحی‌شده است، از دیگر برنامه های سفر دکتر سورنا ستاری به چابهار بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

منبع خبر

پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان یک پارک علم و فناوری در شهر زاهدان می باشد

    نظرات