حضور شرکت سایان الکتریک در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

حضور شرکت سایان الکتریک در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

شرکت سایان الکتریک از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی  در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران حضور پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار کننده این نمایشگاه اتاق تعاون ایران بود و همانند هرسال حضور شرکت های معتبر و به نام داخلی و همچنین شرکت های خارجی از سراسر دنیا برای معرفی جدیدترین دستاوردهای خود، این نمایشگاه را به یکی از معتبرترین نمایشگاه های خاورمیانه مبدل ساخته بود.
مهدی امجدی مدیرعامل شرکت سایان الکتریک درباره این نمایشگاه، اظهار کرد: در این نمایشگاه بیش از۹۶۰ شرکت داخلی و خارجی در ۲۴  گروه کالایی گرد هم آمدند که وجه تمایز نمایشگاه  امسال نسبت به ادوار گذشته  حضور ۲۳ شرکت دانش بنیان و ۱۱ شرکت استارت آپ در این نمایشگاه بود و بر این اساس نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بستر مناسبی را برای ارتباط صنعت و دانشگاه فراهم ساخت.
وی ادامه داد: شرکت سایان الکتریک هم، همانند سال قبل جزو مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه بود.
امجدی افزود: محصولات ارائه شده در غرفه سایان الکتریک شامل چراغ های محیط داخل، محیط بیرون، چراغ های صنعتی، چراغ های دکوراتیو، چراغ های پروژکتوری بود که از جمله این محصولات میتوان به خانواده چراغ های خطی گلکسی و تریملس، انواع چراغ ۶۰*۶۰ بک لایت توکار خانواده آرال و پروژکتورهای اسکار و ... اشاره کرد.
به گفته مدیرعامل شرکت سایان الکتریک  طبق آمار به دست امده ۶۰% از بازدید کنندگان غرفه  این شرکت مربوط به استان تهران و مابقی از سایر  شهرستان های کشور بودند.
امجدی با بیان اینکه برخی از بازدید کنندگان از آذربایجان غربی و از ارگان مختلفی مانند نظام مهندسی ساختمان استان، مهندسین مشاور و شرکت های ساختمانی بودند، توضیح داد: تیم مهندسی فروش و کادر فنی سایان الکتریک با گردآوری اطلاعات بازدید کنندگان کلیدی، اقدامات لازم جهت مشاوره و تامین نیاز مشتریان را انجام دادند.
وی افزود: امید است با توسعه تبلیغات و حضور در این گونه نمایشگاه ها گامی موثر در راستای اعتلای صنعت روشنایی آذربایجان غربی برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

    پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات