بازدید نماینده هرمزگان در مجلس از روند تکمیل برج فناوری هرمز

بازدید نماینده هرمزگان در مجلس از روند تکمیل برج فناوری هرمز

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از روند تاسیس برج فناوری پارک علم و فناوری هرمزگان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری هرمزگان، احمد مرادی با حضور در برج فناوری هرمز از اقدامات صورت گرفته در این برج و روند تکمیل آن بازدید و در جریان پیشروی کار قرار گرفت.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته ابراز امیدواری کرد، این برج بتواند در راستای توسعه علم و فناوری استان هرمزگان مثمر ثمر واقع شود.

در این جلسه همچنین دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با تشریح جزئیات احداث برج فناوری هرمز متعلق به پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: برج فناوری هرمز در هفت طبقه تاسیس شده است که علاوه بر آن امکاناتی در طبقه همکف و زیرزمین نیز در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که در تکمیل این برج تمامی امکانات لازم در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش شده تا در تکمیل برج فناوری هرمز تمامی امکاناتی که مورد نیاز فناوران است در آن دیده شود.

به گفته فتی، در برج فناوری هرمز دفاتری در اختیار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان قرار می گیرد که می توانند به عنوان دفتر کار و محل درآمد خود در نظر بگیرند.

وی در عین حال از اختصاص سه طبقه زیر زمین برای کارگاه شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای واگذاری واحدهای موجود در برج فناوری به شرکت‌های متقاضی و واحدهای فناور پارک علم و فناوری هرمزگان صورت گرفته است.

رئس پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین از افتتاح برج فناوری هرمز در نیمه اول امسال خبر داد و گفت: این برج با حضور مسئولان عالیرتبه استان و کشوری مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری هرمزگان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری هرمزگان

    پارک علم و فناوری هرمزگان

    پارک علم و فناوری هرمزگان یک پارک علم و فناوری در شهر بندرعباس می باشد

    نظرات