دیدار رئیس پارک علم و فناوری گلستان با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان

دیدار رئیس پارک علم و فناوری گلستان با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری گلستان، دکتر مهدی غفاری در این دیدار بیان داشت: پارک علم و فناوری گلستان درصدد راه‌اندازی و فعال نمودن حوزه کارآفرینی و شکوفایی خلاقیت در واحد خواهران و برادران دانشگاه فرهنگیان به دلیل پتانسیل بالای دانشجویان این دانشگاه می‌یاشد.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان با بیان اینکه اکثر فارغ التحصیلان دانشگاهی مهارت‌های لازم جهت ورود به بازار و صنعت را ندارند، تصریح کرد: با ایجاد مراکز کارآفرینی و مهارت‌آموزی در دانشگاه‌ها، می‌توان جوانان فارغ‌التحصیل را برای ورود به بازار آماده کرد.

وی، با ابراز خشنودی از جایگاه و پتانسیل منحصربه‌فرد دانشگاه فرهنگیان در نظام آموزش عالی کشور، از آمادگی کامل مجموعه پارک علم و فناوری گلستان برای حمایت از راه‌اندازی و فعال نمودن یک مرکز نوآوری در محیط این دانشگاه خبر داد.

دکتر محمدرضا مازندرانی، رئیس دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی با پارک علم و فناوری استان، از آمادگی برای ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت در محل این دانشگاه خبر داد و گفت: به لحاظ ظرفیت و توانمندی خوب دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه فرهنگیان، با ایجاد مراکز نوآوری در محیط دانشگاه می‌توان به یک موقعیت ممتاز علمی و مهارتی دست یافت که فرصت مناسبی را برای ایده‌‎پردازی دانشجویان خلاق و مستعد فراهم می‌کند.

دکتر مازندرانی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه فرهنگیان به‌طور قطع آماده همکاری با مجموعه پارک علم و فناوری گلستان در زمینه‌های مختلف می‌باشد، افزود: دانشگاه به منزله بخش متفکر استان و پارک نیز به عنوان مرکز تکنولوژی می‌توانند با تعامل و همکاری دوجانبه، تاثیرگذاری بسیاری در توسعه استان داشته باشند.

گفتنی است در این دیدار همچنین مقرر شد دانشگاه فرهنگیان با طراحی و اجرای برنامه‌های ویژه از حمایت‌های پارک علم و فناوری گلستان برخوردار و امکان حضور دانشجویان این دانشگاه در بسیاری از برنامه‌های اجرایی توسط پارک فراهم گردد.

    لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گلستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان

    پارک علم و فناوری گلستان یک پارک علم و فناوری در شهر آق قلا می باشد

      نظرات