استفاده از پتانسیل های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برای افزایش اشتغال در حوزه کمیته امداد

استفاده از پتانسیل های پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برای افزایش اشتغال در حوزه کمیته امداد

طی دیدار دکتر علی محمدنیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های پارک برای اشتغال زایی ممدجویان کمیته امداد تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، در این دیدار دکتر علی محمد نیکبخت ضمن اشاره به اهمیت بها دادن به فناوری  اظهار کرد: افرادی که به فناوری توجه می کنند همیشه موفق می باشند.
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه  با استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان می توان مناطق محروم را برای اشتغال زایی مورد هدف قرار داد، گفت: با  توجه به جاذبه های بوم گردی در مناطق مرزی می توان ظرفیت بزرگی برای اشتغال ایجاد کرد که شرکت های ما توانایی و آمادگی ایجاد زیرساخت های فناوری را در این مناطق دارند.
دکتر نیکبخت ادامه داد: در بحث  آموزش نیز میتوان از ظرفیت پارک استفاده کرده و به فرزندان فارغ التحصیل مددجویان آموزش های لازم را  داد.
وی با بیان اینکه در کمیته امداد امام خمینی (ره) ظرفیت بسیار بزرگ نیروی انسانی وجود دارد، افزود:  میتوان از این ظرفیت نیروی انسانی فیلتر شده در انواع طرح ها و شرکت های دانش بنیان نهایت استفاده را برد.
عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با بیان اینکه طیف مددجویان بسیار گسترده است، اظهار کرد: ما مددجویانی داریم که بصورت دایم در روستاهای هدف بوم گردی مستقر هستند و می توان از ظرفیت ها انان برای انجام طرح ها استفاده کرد.
وی همچنین افزود: برای کارآفرینان و شرکت های که برای ایجاد اشتغال برای مددجویان راه اندازی می شود تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات