صادرات محصولات دانش بنیان از پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی خبرداد: شرکت اروم نیروتوان از شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی صادرات محصولات دانش بنیان خود را به جمهوری آذربایجان آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، دکتر علی محمدنیکبخت با اشاره به اعزام تعدادی از شرکت های مسقر به تور فناوری جمهوری آذربایجان توسط پارک علم و فناوری در سه ماهه اول سال جاری اظهار کرد: در این سفر طبق  رایزنی های انجام‌گرفته جهت فروش محصولات دانش بنیان شرکتهای مستقر در پارک، تفاهم نامه ای فی مابین شرکت اروم نیرو توان و شرکت INTERNERQO از این کشور منعقد شد.
وی ادامه داد:  به دنبال انجام مفاد این تفاهم نامه، شرکت اروم نیرو توان به مدیرعاملی اکبر فتحی جلالی موفق به صدور اولین محموله دانش بنیان و فروش ۲۶ مورد از تجهیزات خود به شرکت طرف قرارداد شد.
به گفته دکتر نیکبخت  این شرکت استارت همکاری با یک شرکت در  اربیل عراق را نیز زده و در حال انعقاد قرارداد به آنان می باشد.
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی درباره محصول صادره شده، توضیح داد: طراحی خازن های صنعتی با آرایش ستاره زمین شده از سال ۱۳۸۹ و به منظور کاهش معایب موجود در طراحی بانک خازنی در شرکت اروم نیرو توان کلید خورد، به این ترتیب نسل جدیدی از خازنها به منظور کاهش توان راکتیو و اصلاح ضریب توان، کاهش تلفات کابلی، کاهش درصدی از تلفات انرژی اکتیو، بهینه سازی مصرف برق طراحی و ساخته شد.
دکتر علی محمد نیکخبت  ادامه داد: خازن های صنعتی تولیدی این شرکت از سه سری خازن با توان های کم که بصورت ستاره به هم متصل شده اند و می توان از این نوع خازن ها بصورت تک فاز و دو فاز نیز بهره برداری نمود.
وی افزود: سرویس ترانس ها، کلید های ۲۰ ولت، اتوماسیون صنعتی، اجرای تاسیسات الکتریکی کلیه کارخانجات، واحد های صنعتی و تجاری، خدمات مشاوره فنی در کلیه زمینه های برق صنعتی از دیگر فعالیت های شرکت می باشد.
لازم به ذکر است پارک علم و فناوری آذربایجان غربی این موفقیت را به مجموعه کارآفرینان تلاشگر تبریک عرض می نماید.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات