حضور شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر

شرکت سلامت آوران دکتر کمالی اقدم و شرکت فن یاران ابتکار لیال، دو شرکت مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در چهارمین نمایشگاه توامندی های روستاییان و عشایر حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، برگزاری استارت آپ های روستایی از جمله محورهای چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بود.
مدیرعامل شرکت سلامت آوران دکتر کمالی اقدم در اینباره اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم به ویژه جامعه شهری، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، سرمایه گذاران، اصناف و تجار با توانمندی و نیازمندی روستاییان و عشایر برپا شده بود.
محمدباقر کمالی اقدم  با بیان اینکه شرکت سلامت آوران در زمینه ی تولید  محصولات  رژیمی_ دیابتی بر پایه ی گیاه استویا  فعالیت میکند، گفت: این شرکت با  فرآوری استویا به عنوان تنها فوق شیرین کننده طبیعی حال حاضر در جهان به دلیل فناوری و دانش فنی بالای مورد نیاز برای تولید چنین محصولاتی بدنبال بی نیاز کردن کشور جهت واردات محصولات دیابتی برپایه ی استویا می باشد.
وی درباره محصولات ارائه شده توسط این شرکت در  نمایشگاه نیز توضیح داد: شکر استویا (رژیمی _دیابتی) و شکر پلاس (رژیمی) که هر دو بر پایه ی گیاه استویا بودند در این نمایشگاه معرفی شدند که هدف از معرفی  این محصولات، ارتباط موثر شرکت های استارت آپی مرتبط در زنجیره تولید و توزیع محصولات شرکت بود که توانستیم به این مهم دست بیابیم.


تلاش برای بهبود بازار فروش محصولات عشایر و روستاییان با ارائه راهکارهای بسته بندی خلاق


شیوا شجاعی فر مدیرعامل شرکت فن یاران ابتکار لیان، دیگر شرکت حاضر در نمایشگاه توانمندهایی روستاییان و عشایر در اینباره گفت: در این نمایشگاه، هر استان ایده های جدید و خلاقیت ها، توسعه فناوری‌های نوین و پروژه های دانش بنیان که در روستاها در جهت توسعه پایدار روستایی انجام شده را به نمایش گذاشته شده بودند.
وی با بیان اینکه فن یاران ابتکار لیان(فیال)  در زمینه طراحی چاپ و بسته بندی مشغول فعالیت است، اظهار کرد: در سالن ۲۷ نمایشگاهی تحت عنوان کسب و کار های آینده روستا برپا شده بود که استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیانی که میتوانند در جهت بهبود محصولات و ایجاد اشتغال برای روستاییان و عشایر  موثر واقع شوند، در آنجا مستقر بودند.
مدیرعامل شرکت فیال با بیان اینکه این شرکت با ارائه بسته بندی های خلاقِ مرتبط با دستاورد های روستاییان و عشایر، جزو پر بیننده ترین غرفه های حاضر در سالن بوده، افزود : شرکت فن یاران ابتکار لیان سعی بر تعامل و همکاری برای بهبود بازار و فروش محصولات عشایر و روستاییان ،با ارائه راهکار های بسته بندی خلاق  را دارد.
شجافی فر در پایان افزود: فیال یک شرکت طراحی چاپ و بسته بندی هست که بویژه در زمینه ایده پروری و ارایه بسته بندی خلاق فعالیت میکند و یک شرکت پروژه محو در زمینه های غذایی، دارویی، کشاورزی، صنعتی  می باشد.
شایان ذکر است چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستای ایرانی- کالای ایرانی در سال رونق تولید با مشارکت استانداری‌های سراسرکشور و توجه به اقتصاد مقاومتی در ۱۰ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به وسعت ۲۶ هزار متر مربع و ۱۴ هزار متر مربع فضای باز از ۲۴ تا ۲۷ مرداد مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات