حضور شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه در چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر

حضور شرکت های تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه در چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستاییان و عشایر

چهارمین نمایشگاه توانمندیهای روستائیان و عشایر با مشارکت امور عشایری و با حمایت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران در بخش های توانمندیهای صنایع خرد و کوچک، صنایع دستی، دامداری و کشاورزی در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری کرمانشاه ، دراین نمایشگاه دستاوردهای بخش روستایی و عشایری استانهای کشور   در غالب غرفه هایی به نمایش گذاشته شد که  واحد های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه در غرفه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حضور داشتند.
مهندس شهاب خوش خوی مدیر مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه، افزود: با توجه به تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه با بنیاد برکت  چند واحد فناور درغرفه این بنیاد به معرفی توانمندیهای خود در حوزه مشاغل خانگی روستایی و عشایری پرداخت.
وی ادامه داد:از جمله واحدهای فناور شرکت کننده در این نمایشگا ه تعاونی مهر فناوران تابش بود که از شرکت های تحت حمایت مرکز رشد کشاورزی پارک علم و فناوری کرمانشاه است و به عنوان یکی از پشتیبانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در حوزه تولید جوجه یک روزه و دستگاه ریسندگی که کاربرد بسیار مناسبی در اشتغال و تولید روستائیان در بخش مشاغل خانگی دارد در این نمایشگاه حضور دارد.
این بخش از غرفه بنیاد برکت مورد استقبال بازدید کنندگان زیادی از جمله رییس  بنیاد برکت قرارگرفت.
خوش خوی افزود: در تفاهم نامه بین پارک علم وفناوری کرمانشاه و بنیاد برکت امکانات مناسبی برای تولید و اشتغال برای افراد حقیقی و حقوقی صاحب ایده نوآورانه با قابلیت تجاری سازی مهیا شده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد تعامل سازمان های حمایت کننده تسهیلگر در کشور منجر به افزایش رونق تولید و اشتغال پایدار در استان کرمانشاه شود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

منبع خبر

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه

پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه یک پارک علم و فناوری در شهر کرمانشاه می باشد

    نظرات