برگزاری پنجمین دوره ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه در اهواز

برگزاری پنجمین دوره ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه در اهواز

پنجمین دوره از ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه کشور در تاریخ ۵ الی ۷ بهمن ماه سال جاری با همکاری دانشگاه‌های صنعتی شریف و شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، در دنیای کنونی، فناوری اطلاعات یکی از ضروریات زندگی بشر می‌باشد، از اینرو نیاز به برنامه نویسی‌های کاربردی در این خصوص همه‌گیر شده است.

با درنظر گرفتن استعداد سرشار جوانان کشور در این زمینه و با هدف توسعه برنامه‌های فارسی، پس از برگزاری چهار دوره ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه در طی سال‌های ۹۳ تا ۹۶ که با استقبال گسترده‌ای از سوی برنامه نویسان حرفه‌ای کشور روبرو شد؛ اکنون دانشگاه صنعتی شریف با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز، در حال فراهم آوردن مقدمات برگزاری پنجمین دوره ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه در بهمن ماه سال جاری در محل دانشگاه شهید چمران اهواز است.

در این مسابقات تیم‌هایی متشکل از برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز به مدت ۴۸ ساعت وقت دارند تا نسخه اولیه از یک برنامه کاربردی تلفن همراه را براساس قوانین و مقرات خاصی طراحی و پیاده سازی کنند.

این دوره از ماراتن برنامه نویسی موبایل با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف، پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز نوآوری و خلاقیت دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار خواهد شد.

ثبت نام در پنجمین دوره از ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه آغاز شده است و علاقمندان تا 30 دی ماه می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

    نظرات