برترین شهرهای جهان برای راه اندازی کسب و کار در حوزه رسانه از نگاه فوربس

برترین شهرهای جهان برای راه اندازی کسب و کار در حوزه رسانه از نگاه فوربس

شاید به عقیده بسیاری شهر لس آنجلس آمریکا یکی از بهترین شهرها برای راه اندازی کسب و کارهای در حوزه رسانه باشد. این عقیده تا حد زیادی درست است. اما شهرهای دیگری در دنیا وجود دارند که کارشناسان بر این باورند این شهرها از جمله بهترین ها برای راه اندازی کسب و کار موفق در زمینه رسانه هستند.

به گزارش اکوسیستم، علاوه بر لس آنجلس، شهر کالیفرنیای جنوی یکی از بهترین شهرها برای راه اندازی کسب و کارهای حوزه رسانه و سرگرمی است. اما علاوه بر این دو شهر شهرهای بزرگ و زیادی در سراسر این کره خاکی وجود دارند که به عقیده کارشناسان این شهرها از جمله بهترین ها برای راه اندازی کسب و کارهای حوزه رسانه و سرگرمی هستند.

همانطور که می دانید صنعت رسانه به عنوان سومین صنعت پول ساز در جهان شناخته می شود. اما همانطور که گفته شد شهرهایی در کشورهای مختلف وجود دارند که این شهرها برای فعالیت در حوزه رسانه بسیار مناسب هستند. در این شهرها تمرکز شغلی در حوزه رسانه بالا است و از طرفی اجاره بها برای راه اندازی دفتر کار در حوزه رسانه پایین است. در آمد افراد مشغول در این صنعت در این شهرها بالا تر از بقیه شهرها است. در ادامه به معرفی این شهرها خواهیم پرداخت.

از نگاه فوربس در میان شهرهای برتر برای راه اندازی کسب و کار در حوزه رسانه شهر لس آنجلس در رتبه اول قرار دارد. در این شهر بیشترین تمرکز برای شغل های رسانه ای و همچنین مشاغل حوزه سرگرمی قرار گرفته است. شرکت دیزنی در حال حاضر به دنبال راه اندازی کانال فیلم های اصلی این شرکت در این شهر است که باعث می شود فعالیت این شرکت در حوزه تولید فیلم های کودک افزایش و گسترش یابد. بسیاری از شرکت های معروف و فعال در حوزه رسانه از جمله وارنر بروس، ان بی سی، سونی پیکچر و نت فلیکس در این شهر فعالیت می کنندو میزان در آمد افراد مشغول به فعالیت در حوزه رسانه در شهر لس آنجلس نسبت به هزینه های آن ها 3در مقایسه با شهرهایی از جمله واشنگتن و یا نیویورک به یک یا به عبارت ساده تر 3 برابر است.

از دیدگاه این خبر گذاری شهر نیویورک در مقام دوم مناسب ترین شهرها برای راه اندازی کسب و کارهای فعال در حوزه رسانه قرار دارد. این شهر بیشتر برای فعالان در حوزه PR مناسب است. منظور از PR مشاغل مربوط به روابط عمومی است. در حوزه روابط عمومی دو نوع شغل وجود دارد. اول آن دسته از مشاغلی که می توان در خانه انجام داد و بیشتر در زمینه مدیریت و راه اندازی سازمان های  و کمک به معرفی این سازمان ها است. دسته دوم مشاغلی هستند که فرد آن را باید در یک سازمان PR و برای خدمت رسانی انجام دهد.

اما سومین شهر مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای فعال در حوزه رسانه از نگاه فوربس، واشنگتن دی سی است. در آمد مشاغل فعال در حوزه رسانه در این شهر بسیار بالا است. در  واشنگتن دی سی شرکت های فعال در تولید وازم و محصولات مرتبط با رسانه بسیار مشهور و معروف هستندو از جمله این شرکت ها می توان به شرکت هارمن یکی از شرکت های تابعه سامسونگ اشاره کرد که تولید کننده قطعات الکترونیک در دستگاه ها و ابزارهای مربوط به حوزه رسانه است.

 

    نظرات