شهری ایده‌ال به تکنولوژی و فناوری جديد نیاز دارد

شهری ایده‌ال به تکنولوژی و فناوری جديد نیاز دارد

علی فتی (رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان) بیان کرد که شهرداری‌ها برای به وجود آوردن شهری ایده‌ال به تکنولوژی و فناوری‌های جدید نیاز دارند.

به گزارش اکوسیستم، فتی در حاشیه برگزاری نمایشگاه سازه‌های ساختمانی بیان کرد: در این نمایشگاه ۹۰ شرکت داخلی حضور یافتند که در حوزه‌های متفاوت خدمات شهری فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان در قالب چند شرکت در سازه‌های ساختمانی حضور داشته است، گفت: استارتاپ‌ها ارائه دهنده خدمات در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را معرفی می‌کنند.

رئیس پارک علم و فنوری هرمزگان اشاره کرد که حضور این شرکت‌ها علاوه بر بازاریابی محصولات فناورانه هرمزگان، فرصتی است تا فناوری‌های این استان به شرکت کنندگان ارائه شود.

وی تاکید کرد: هرمزگان ظرفیت‌های زیادی در این زمینه دارد که خوشبختانه حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه سازه‌های ساختمانی توانسته است به بازاریابی آنها کمک قابل توجهی کند.

فتی تصریح کرد: یکی از وظایف پارک‌های علم و فناوری به وجود آوردن بازار برای شرکت‌های دانش بنیان است و به این دلیل که شهرداری‌ها بازار بزرگ و جذابی برای این شرکت‌ها محسوب می‌شوند، این نمایشگاه از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان به این نکته اشاره کرد که شهرداری‌ها برای داشتن شهر ایده‌ال به تکنولوژی و فناوری‌های جدید احتیاج دارد. از اینرو تعامل خیلی خوبی میان شرکت‌های دانش بنیان و شهرداری‌ها به وجود آمده است.

    نظرات