بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار افتتاح شد

بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار افتتاح شد

بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار به صورت مجازی و حضوری و به منظور ارائه آخرین یافته های فناورانه آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه ۹ واحد فناور عضو پارک علم و فناوری استان قم درغرفه ۳۵ متری و در قالب ۵ کانترمجزا آخرین دستاوردهای فناورانه خود را ارایه دادند.

بنابراین گزارش، همزمان با این رویداد ملی، نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل نیز برای ارائه آخرین یافته های فناورانه در دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله رشته‌های مرتبط صنعتی، کشاورزی، دارویی و خدماتی از تاریخ ۲۳ آذرماه آغاز به کار کرده و تا ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰نیز ادامه خواهد داشت.
در این نمایشگاه ۹شرکت های فناور منتخب دانش گستر ایروانی( عضو امورموسسات)، نام آوران آفرینش فردا، کارآوران ره داد امید، سیستم های منابع انسانی سیمرغ( عضو مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی)، داروسازی گیاهی وشا دارو پارس، توسعه فناوران ویدا رایان داده، شفا تجهیز آتیه، نانو فیدار نیکان پارس(عضو مرکز رشد فنی و مهندسی) و افرا گستر یگانه( مرکز رشد کشاورزی) دستاوردهای خود را ارایه داده اند.
پارک علم و فناوری استان قم برای آشنایی و بهره گیری واحدهای فناور عضو پارک از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور، به برگزاری تور فناوری در تاریخ ۲۴ آذرماه  برای تعداد ۵۰ فناور اقدام کرد.
گفتنی است واحد فناور دانش بنیان مانا هوش دانش آزما یکی از شرکت های عضو پارک قم نیز برای دومین سال متوالی در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل به صورت مستقل شرکت کرده است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

      نظرات