بیست و دومین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان قم آغاز به کار کرد

بیست و دومین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان قم آغاز به کار کرد

بیست و دومین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری استان قم آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم،به مناسبت هفته پژوهش و فناوری بیست و دومین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم از ۲۰ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۰ شروع به کار کرده است.

این نمایشگاه با شعار محوری « پژوهش و فناوری؛ پشتیبان تولید» در بستر وب برگزار می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم، به عنوان دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم با اعلام این خبر که این نمایشگاه برای دومین سال متوالی به صورت مجازی برگزار می شود گفت: به رغم منافع و برکاتی که برگزاری نمایشگاه حضوری دارد اما برگزاری نمایشگاه مجازی بار دیگر توانمندی و ظرفیت های فناوران را در مدیریت هوشمند جامعه با کمترین هزینه و در راستای تامین منافع و بهره وری اقتصادی کشور به منصه ظهور گذاشته است.
دکتر سید حسین اخوان علوی، با اشاره به اینکه در این دوره قریب به ۲۰ سازمان و نهاد دولتی و مراکز وابسته اطلاعات خود را ثبت و بارگذاری کرده اند گفت: خوشبختانه در این دوره توانستیم با آسیب شناسی های کارشناسانه و دریافت بازخور از شرکت کنندگان سال گذشته، فضای گرافیکی و فنی بسیار با کیفیت تر و روان و پویاتری را در نمایشگاه ایجاد کنیم.

وی با تاکید براینکه به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب  این نمایشگاه غیر حضوری و به صورت مجازی برگزار می شود،افزود: بیست و دومین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم از ۲۰ تا ۳۰ آذرماه  در  بستر وب سایت به نشانی : www.qomtechfair.ir وwww.qomstpfair.ir بارگذاری و بر عموم علاقه مندان قابل مشاهده و استفاده است.
گفتنی است، پارک علم و فناوری استان قم طبق سنوات گذشته، دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم است و در دومین سال متوالی موفق به برگزاری این نمایشگاه در بستر فضای وب شده است.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری قم

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم

    پارک علم و فناوری قم یک پارک علم و فناوری در شهر قم می باشد

      نظرات