شیرهای توپی Rising Steam را در نمایشگاه هفته پژوهش امسال ارائه کرده‌ایم


مدیرعامل شرکت صدرا ماهان گفت: شرکت ما درحال حاضر دارای پنج محصول دانش‌بنیان است که یکی از آن‌ها با عنوان شیرآلات توپی Rising Steam را در بیست و دومین نمایشگاه هفته پژوهش تهران ارائه کرده‌ایم.

محمدرضا سینایی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان درخصوص معرفی محصول ارائه شده در بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار، اظهار کرد: شرکت ما درحال حاضر در هفت شاخه مختلف در صنعت برق‌سازی زیر مجموعه وزارت نفت، وزارت نیرو و سایر مجموعه‌های نیروگاهی مشغول به کار است.

وی افزود: درحال حاضر پنج محصول دانش‌بنیان داریم که یکی از آن‌ها با عنوان شیرآلات "..." امسال به نمایشگاه ارسال کردیم. البته نمونه چهار محصول دیگر این شرکت نیز موجود هست، اما بدلیل فضای محدودی که در اختیار داشتیم نمونه سایز کوچک این محصول را قرار دادیم.

مدیر عامل شرکت صدرا ماهان ادامه داد: شیرآلات .... یا شیرآلات توپی تک سیترین که به نام شیرآلات KB  در صنایع پالایشگاهی نیز معروف هستند جزو شیرآلات توپی محسوب می‌شوند. مزیت اصلی این شیرآلات تک سیترین بودن آن‌ها است. بدلیل تک سیترین بودن فرآیند آب‌بندی آن‌ها از محل بین اصطکاک توپی و سیترین اتفاق نمی‌افتد. مزیت این شیرآلات کارکرد در دمای بالا و استفاده در موقعیت‌های عملیاتی نامتوازن است.

سینایی تشریح کرد: به صورت کلی این محصول دارای چهار طراحی در کل دنیا بوده که یکی از آن‌ها مربوط به شرکت اربیت است که سازنده اصلی آمریکایی این شیرآلات می‌باشد. شرکت ما در طول هشت سال گذشته با طراحی و ساخت این محصول انحصار ساخت این محصول را از شرکت‌های آمریکایی برداشت. درحال حاضر شرکت صدرا ماهان پارسیان به عنوان تنها تولید کننده ایرانی این محصول شناخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته حدود ۱۸۰ عدد از این محصول را تجاری سازی کردیم. اما به دلیل عدم تمایل کارفرمایان ایرانی به استفاده از پتانسیل‌های داخل کشور تا به امروز موفق به عقد قرارداد به صورت تعداد بالا نشدیم. هدف ما از حضور در کلیه نمایشگاه‌ها معرفی توانمندی‌های مهندسین و صنعتگران ایرانی است.

مدیر عامل شرکت صدرا ماهان تصریح کرد: پارک علم و فناوری نقش حمایتی و تشویقی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد. امیدوارم بتوانیم جایگاه واقعی تولیدات ایرانی را در عرصه ملی و بین‌المللی بیش از پیش نشان دهیم. پارک علم و فناوری خراسان تا به امروز تعاملی بسیار سازنده در تمامی حوزه‌ها با ما برقرار کرده است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات