برگزاری جلسه معاونت اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره)با مدیران شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

برگزاری جلسه معاونت اشتغال و کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی(ره)با مدیران شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

با حضور سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی جلسه معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) با مدیران شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری، دکتر علی محمدنیکبخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی  با بیان اینکه چند سالی است در کمیته امداد نگاهی جدید را شاهد هستیم، اظهار کرد: این کمیته به خانوارهای تحت پوشش خود در موضوعات کار آفرینی کمک می کنند.
دکتر علی محمدنیکبخت با ابراز اینکه کمیته امداد نگاهی مقدس به علم دارد، توضیح داد: کمیته امداد علاقه مند به همکاری در پروژهایی در قالب اقتصاد دانش بنیان  می باشد.
وی ادامه داد: دو محور انرژی های تجدید پذیر و گیاهان دارویی  زمینه هایی است که کمیته امداد امام خمینی  تمایل به همکاری دارد چراکه  فرصت و زیر ساخت این دو طرح اماده است.
سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با بیان اینکه کمیته امداد از سال قبل بر روی پانل های خورشیدی متمرکز شده است ، تشریح کرد: بنا به گفته مسئولین کمیته امداد به خانواده ها وام میدهد تا پنل خورشیدی در پشت بام  خانه های خود نصب کرده  و برق تولید شده از مددجویان کیلوواتی ۸۰۰تومان خریداری می شود  که پارک علم و فناوری می تواند بصورت عملیاتی وارد این موضوع شود.
در این جلسه از سوی  نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره)  مشوق هایی  برای شرکت هایی که با این سازمان همکاری می کنند  اعلام شد که شامل دو سال بیمه مددجویان معرفی شده برای همکاری به شرکت ها و   همچنین اعطای وام بخاطر بکارگیری و توسعه اشتغال به شرکت ها داده خواهد شد.
به گفته سیامکی نماینده کمیته امداد امام خمینی (ره)  به ازای هر یک نفر مددجویی که به شرکت معرفی میشود ۴۰میلیون تومان وام به شرکت تعلق قرار  می گیرد.
شایان ذکر است در این جلسه پیاده سازی الگوی جدید اشتغال بنام راهبری شغلی نیز مطرح شده که در این روش  مددجویان کمیته امداد از شرکت یا راهبر تجهیزات لازم را می خرد و راهبر آموزش های لازم را داده و محصول را از مددجو می خرد.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

منبع خبر

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

پارک علم و فناوری آذربایجان غربی یک پارک علم و فناوری در شهر ارومیه می باشد

    نظرات