GAOC-۰۹، انتقال اطلاعات و شبکه‌ای کردن تسهیلات صنعتی


مهدی شیدایی در گفت‌وگو با روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان درخصوص معرفی محصول این شرکت در بیست‌ودومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار، اظهار کرد: محصول ما با عنوان GAOC-۰۹ در زمینه‌های IIOT و در قالب اترنت صنعتی که تا به امروز این امکان در آن‌ها پیاده سازی نشده است، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا گفت: شرکت‌ها و مجموعه‌ها برای اضافه نکردن یک سیستم جدید هزینه بر برای مجموعه‌های خود می‌توانند از این محصول استفاده کنند. اپراتوری که از این محصول استفاده می‌کند می‌تواند چندین دستگاهی را با یکدیگر شبکه‌سازی کرده و در یک پنل می‌ریزد. حتی تجهیزات صنعتی که تا به امروز اطلاعات خود را بر پایه اترنت ارسال نمی‌کردند.

وی افزود: از ۶ ماه گذشته تجاری‌سازی این محصول آغاز شده است. تا به امروز در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلفی نصب و راه‌اندازی شده است. هفت بخش از مناطق برقی استان تهران، دادگستری و شهرداری‌ها جزو طرف قراردادهای ما بودند. درحال حاضر امکان صادرات این محصول را نیز داریم.

شیدایی تشریح کرد: شرکت دنیای هوشمند آوا از سال ۱۳۸۸ شروع به فعالیت کرده و در سال ۱۳۹۹ به صورت رسمی ثبت شده است. این شرکت در زمینه اتوماتیک صنعتی، it، iiot و تولید نرم‌افزار فعالیت می‌کند. درحال حاضر شرکت حدود ۵۰ محصول دارد که این محصول را برای ورود به نمایشگاه امسال انتخاب کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه افراد صاحب صنعت که محصولی برای خود دارند با شرکت در نمایشگاه تلاش میکنند تا محصول خود را به دیگران بشناسانند. هدف ما نیز از شرکت در نمایشگاه معرفی محصولاتمان است. تلاش کردیم تا ما را به عنوان فناورانی که برای ماندن اطلاعات در داخل کشور و عدم نفوذ آن‌ها به خارج تلاش می‌کنند بشناسند. با حضور در نمایشگاه نسبت به سایر شرکت‌ها نیز شناخت بیشتری کسب کردیم.

مدیرعامل شرکت دنیای هوشمند آوا تصریح کرد: پارک خراسان رضوی نسبت به سایر پارک‌های کشور از قدرت بیشتری برخوردار است. باتوجه به اهمیتی که موضوع هوشمندسازی دارد باید توجه بیشتری به این زمینه داشته باشیم. از پارک و مسئولین آن درخواست می‌کنم که در زمینه برقراری ارتباط میان شرکت‌ها و سایر سازمان‌ها تسهیل‌گری‌های بیشتری انجام دهد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات