آغاز ثبت نام در الکام‌پیچ

آغاز ثبت نام در الکام‌پیچ

ثبت نام رویداد الکام پیچ به عنوان یکی از بخش های مهم جانبی الکام استارز در نمایشگاه الکامپ 1400بعد از یک سال انتظار از 21دی ماه آغاز می شود و تا 12بهمن نیز ادامه پیدا خواهد کرد. در الکام پیچ، استارتاپ های دارای ایده های برتر در تمامی حوزه های فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال به رقابت می پردازند و خود را در معرض قضاوت داوران در این بزرگترین رویداد استارتاپی کشور قرار می دهند.
در الکامپ 1400 برای اولین بار ویدئوپیچ به عنوان شکل تازه‌ای از ارائه‌های استارتاپی به بخش الکام پیچ اضافه شده است. ویدئوپیچ برای تیم‌های مختلف به‌ویژه تیم‌های مستقر در شهرستان‌ها طراحی شده و در آن تیم‌های متقاضی می‌توانند مطابق با استانداردها و سوالاتی که طراحی شده با یک ویدئوی ضبط شده 5 تا 10 دقیقه‌ای کسب‌وکار خود را معرفی کنند.
متقاضیان برای حضور در الکام پیچ و ویدئوپیچ می توانند با مراجعه به سایت الکامپ به نشانی www.iran-elecomp.com با طی کردن مراحل لازم، ثبت‌نام کنند. الکام پیچ به مدت 4 روز از 27 تا 30 بهمن 1400 در سالن های 8و9 نمایشگاه بین المللی تهران به شکل ترکیبی (حضوری ، آنلاین و ویدئویی) برگزار می شود و چگونگی شرکت هر یک از تیم‌ها متناسب با مذاکره مستقیم با آن‌ها تعیین و به آن‌ها اعلام خواهد شد.متقاضیان برای اطلاع بیشتر می توانند با
09981271786 آقای محمد علی تماس حاصل نمایند.

    نظرات