دانلود نرم افزار حسابداری

دانلود نرم افزار حسابداری

دانلود نرم افزار حسابداری
هر نوع کسب و کاری که داشته باشید، برای بقا نیاز است با نرم افزار حسابداری کار کنید. با نرم افزار حسابداری می‌توان بخش عظیمی از کارها را پیش برد. این کار باعث می‌شود نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت برای امور مالی نباشد. طوری که بیشتر افراد با آموزش بتوانند از طریق دانلود نرم افزار حسابداری، کار حسابداری را انجام دهند. نوع دیگری از نرم افزارهای حسابداری هم هست که به صورت آنلاین در دسترس است. بدین نحو که نرم افزار حسابداری آنلاین اصلا نیازی به نصب  و دانلود ندارد و تنها نیاز به یک دستگاه متصل به اینترنت دارد. دستگاه می‌تواند تبلت، موبایل، رایانه یا لپ تاپ باشد. نرم افزارهای حسابداری که به صورت رایگان دانلود می‌شوند، تقریبا می‌توان گفت جنبه تبلیغات دارند. یعنی مدت زمان کوتاه می توان از نرم افزار با صورت رایگان استفاده کرد و کارایی کمی دارند. مدت زمان استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان به مدت چند روز و محدود است. کارایی کم نرم افزار رایگان حسابداری به این دلیل است که فرد با امتحان نسخه رایگان، خواهد دانست که نسخه اصلی آن پاسخگوی نیازهای وی است یا خیر. همچنین شاید برای سازمان‌های بسیار کوچک که تنها برای چند روز به نرم افزار مالی و حسابداری نیاز دارند پاسخگو باشد. 

 

اهمیت نرم افزار حسابداری برای کسب و کارها
به جرات می‌توان گفت نرم افزار حسابداری از اهمیت زیادی برخوردار است. نرم افزار حسابداری مناسب باعث می‌شود شرکت به اهداف خود برسد و هزینه‌ها در بلند مدت کاهش یابند. در دنیای امروزه در میان انبوهی از اطلاعات با دانلود نرم افزار حسابداری سرمایه گذاری و نیاز نقدی کسب و کارها مدیریت می‌شود. اگر اطلاعات در سیستمی که نرم افزار مالی بر روی آن نصب شده است وارد شود، موارد زیر قابل ثبت و مدیریت است:

امور مالی
دریافت‌ها و پرداخت‌ها
حقوق و دستمزد‌ها
گزارش گیری جامع
 

آیا برای کار با نرم افزار حسابداری واقعا نیاز به دانلود و نصب می باشد؟
خیر، می توان بدون دانلود و نصب هم با نرم افزار حسابداری به صورت آنلاین کار کرد که توضیح خواهیم داد.

نرم افزارهای حسابداری را به دو دسته تقسیم می‌کنند:

·         نرم افزار حسابداری ویندوزی (نرم افزار تحت حسابداری ویندوز، نرم افزار حسابداری دسکتاپ یا Local))

·         نرم افزار حسابداری آنلاین (نرم افزار حسابداری تحت وب)

نرم افزار حسابداری ویندوز به نرم افزارهایی گفته می‌شود که در شبکه‌ داخلی شرکت اجرا می‌شوند. با نصب نرم افزار حسابداری تحت ویندوز بر روی یک سیستم مرکزی، اطلاعات بر روی سرور آن ذخیره می‌شود. نرم افزار حسابداری آنلاین را می‌توان بدون نیاز به دانلود کردن نصب کرد. نرم افزار آنلاین حسابداری روی سیستم نصب نمی‌شود. تنها کافی است از مرورگرهایی مانند کروم، فایر فاکس و غیره برای دسترسی به نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده کرد. نرم افزار آنلاین حسابداری با استفاده از ابزارهای مشابه نرم افزار حسابداری عادی، امکان انجام محاسبات را می‌دهد.

 

نرم افزار حسابداری ویندوزی
نرم افزار حسابداری ویندوز باید بر روی سیستم مرکزی با عامل ویندوز نصب شود. محل اصلی ذخیره‌سازی داده‌ها در نرم افزار‌های حسابداری ویندوزی، هارد دیسک است. نصب نرم افزار حسابداری ویندوز از طریق سی دی  و یا فلش انجام می‌شود. همچنین می‌توان با دانلود نرم افزار حسابداری، به برنامه‌های نرم افزار مالی و حسابداری دسترسی داشت. شرکت ارائه کننده نرم افزار حسابداری مورد نظر اطلاعات لازم را به شما داده و پس از پرداخت مبلغ، لینک برای شما ارسال می‌شود. پس از وارد کردن رمز از طریق لینک می‌توانید به دانلود نرم افزار حسابداری بپردازید.

 

نرم افزار حسابداری آنلاین، ابری و تحت وب
نام دیگر نرم افزار حسابداری آنلاین، نرم افزار حسابداری ابری و یا تحت وب است. نرم افزار حسابداری آنلاین از طریق مرورگرها با استفاده از اینترنت بدون نیاز به نصب در دسترس است. در نرم افزار حسابداری آنلاین داده‌ها روی یک سرور فیزیکی متصل به اینترنت قرار دارند. از هر جا که بتوان به اینترنت متصل شد قابل دسترسی خواهند بود. نرم افزارهای ابری هم مانند نرم افزارهای تحت وب هستند. در نرم‌افزار حسابداری ابری هسته اصلی فضایی در اینترنت است که در ازای دریافت هزینه در اختیار فرد قرار می‌گیرد. کاربر با عضویت در یک سایت که حسابداری آنلاین را ارائه می‌کند در مدت زمانی کوتاه می‌تواند نرم افزار خود را تهیه کرده و از آن استفاده کند. مشتری به صورت اجاره‌ای و در مدت محدودی با توجه به تعرفه‌ای که به صورت ماهانه یا سالانه به شرکت پرداخت می‌‌کند از سرویس ابری استفاده می‌کند.

نرم افزار حسابداری رایگان
دانستیم اهمیت دانلود نرم افزار حسابداری چیست، اما درمورد رایگان بودن آن چه می‌دانیم؟ نرم افزار حسابداری رایگان نوع دیگری از نرم افزارهای حسابداری است که طرفداران بسیاری دارد که قیمت و هزینه آن بسیار ناچیز و با کارایی کم است. مواردی وجود دارند که در نرم افزارهای حسابداری رایگان در سطح پایینی قرار دارند که عبارتند از:

ارزیابی نمودن عملکرد
سهولت استفاده
پیش بینی
سرعت
نرم افزار حسابداری رایگان حتی با دانلود کردن تنها به مدت محدودی قابل استفاده است. سازمان‌ها پس از رشد و گسترش دیگر نمی‌توانند از نرم افزار حسابداری رایگان استفاده کنند بلکه باید نرم افزار حسابداری با قابلیت‌های بیشتر خریداری کنند. معایب نرم افزار حسابداری رایگان عبارتند از:

بدون پشتیبان
بدون آموزش
بدون به روز رسانی
امکان از دست رفتن
هک شدن اطلاعات
عدم تناسب برای انواع کسب و کارها
 

دانلود نرم افزار حسابداری صدور فاکتور
نرم افزار حسابداری صدور فاکتور باعث می‌شود تا کسب و کارها با حداقل پیچیدگی در زمان کم فاکتور صادر کنند. نرم افزارها قابلیت صدور فاکتور به صورت آنلاین دارند. فاکتورهای سنتی از قالب‌های WORD و EXCEL استفاده می‌کنند. ویژگی‌های نرم افزار حسابداری صدور فاکتور آنلاین عبارتند از:

·         آسان شدن فرآیند پرداخت مشتریان

·         انجام شدن امور به صورت خودکار

·         ارائه ابزارهای قدرتمند

·         امکان استفاده در لحظه (on the go)

 

نرم افزار حسابداری آنلاین ابرستان

نرم افزار حسابداری ابرستان، نرم افزار حسابداری آنلاین، ابری و تحت وب است که اصلا نیازی به نصب و دانلود ندارد. شما می توانید در هر زمان و هر مکان و با هر دستگاهی به راحتی با ابرستان کار کنید و از تمامی امکانات ابرستان استفاده کنید. سیستم های ابرستان شامل حسابداری، خزانه داری، خرید و فروش، انبارداری و مدیریت تولید است. بیش از 20000 کاربر فعال با ابرستان کار می کنند. شما می توانید با ثبت نام در سایت ابرستان به مدت 14 روز کاملا رایگان از تمامی امکانات ابرستان استفاده نمایید

 

 

    منبع خبر

    نرم افزار حسابداری ابرستان

    نرم افزار حسابداری ابرستان

    آنلاین نرم افزار آنلاین ابرستان مبتنی بر تکنولوژی ابری است که بر روی انواع سیستم های عامل و بدون نیاز به نصب کار می کند.

      نظرات