کارشناسان فولاد مبارکه اصفهان از شرکت های طراح و سازنده ولو بازدید کردند


با توجه به پیروی توسعه بازار شرکت های عضو و از نتایج شبکه سازی با شناخت نیروهای کلیدی سازمانی، بازدید کارشناسان فولاد مبارکه اصفهان و فولاد صبا، از توانمندی شرکت های ولو ساز و عضو پارک علم و فناوری خراسان انجام و ممیزی لازم برای ورود این شرکتها به وندور تامین کنندگان این صنعت بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، به نقل از پردیس فناوری انرژی؛ پیروی راهبرد پارک در توسعه شبکه سازی و گسترش بازار شرکت های فناور و دانش بنیان عضو، شناخت نیروهای کلیدی در صنایع مختلف همواره در دستور کار بوده است. یکی از این منابع، بازنشستگان موثر در صنعت هستند که شناخت دقیق آنها نقش موثری در توسعه این چنین خواهد داشت. از این رو پردیس انرژی به دنبال همکاری های قبلی با نیرویهی کلیدی و با هدف، تنوع بخشی به بازار شرکت های خود، مدتی است که همکاری مشترک با مشاوران را در زمینه صنایع معدنی و به خصوص فولاد شروع نموده است که از اولین نتایح آن می توان به بازدید و ممیزی شرکت های طراح و سازنده ولو برای ورود به لیست تامین کنندگان فولاد مبارکه اصفهان در دو روز کاری ۲۱ و ۲۲ دیماه ۱۴۰۰ اشاره کرد.

فولاد مبارکه اصفهان به عنوان یکی از قطب های صنعتی ایران و تولیدکننده اصلی ورق های فولادی در کشور است که تامین نیازمندی های صنعتی خود را از طریق بومی سازی داخلی در دستور کار قرار داده است. از این رو شرکت های فناور و دانش بنیان به عنوان شرکت های طراحی از بیس، از جمله کاندیدهای همیشگی برای تامین نیازمندی های خاص صنعت هستند، مورد بازدید قرار گرفتند. در این بازدید، ۸ شرکت سازنده و طراح شیر و کنترل ولو عضو پارک علم و فناوری خراسان، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شرکت های برنا صنعت توس، خدمات مهندسی دیار شرق، پیشگام انرژی خاور و شاخص صنعت پارس در روز اول و از شرکتهای سیما طراحان مبتکر، ماهان توسعه تجهیز پارسیان، پدیده انرژی پارسیان و صدرا ماهان پارسیان در روز دوم مورد ارزیابی قرار گرفتند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات