برگزاری نمایشگاه‌ها برای گسترش خدمات و آشنایی دیگران با فعالیت‌های ما بسیار مفید است


جلال سعادت‌نژاد درخصوص معرفی خدمات آزمایشگاه مواد و متالورژی پارک علم و فناوری خراسان در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت، معدن و فلزات، اظهار کرد: این مجتمع آزمایشگاهی شامل آزمایشگاه شیمی، آزمایشگاه محیطی که فعالیت‌های خوردگی، آلودگی‌های زیست محیطی و آلودگی‌هایی که ممکن است دودکش‌های صنعتی داشته باشند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر کنترل کیفیت و کارشناس فنی آزمایشگاه مواد و متالورژی پارک علم و فناوری خراسان در گفت و گو با روابط عمومی این پارک اظهار کرد: آزمایشگاه مواد و متالورژی بحث آنالیز فلزات، سختی‌سنجی و آنالیزهای پیشرفته را تحت پوشش قرار می‌دهد و در آزمایشگاه مکانیکال نیز پروژه‌های ساختمانی مانند تست میلگرد، پروفیل‌های ساختمانی، نبشی‌ها، قوطی‌ها و همچنین تست‌های عملکردی که برای صنایع خودروسازی و نفت و گاز مورد نیاز است را انجام می‌دهیم.

مدیر کنترل کیفیت و کارشناس فنی آزمایشگاه مواد و متالورژی پارک علم و فناوری خراسان ادامه داد: آزمایشگاه ما همچنین پایلوت سرامیک نیز هست که تولید کننده سرامیک‌های مربوط به صنایع نفت و گاز و انرژی هسته‌ای هستیم که محصولات هایتکی هستند. ریز محصولات باتوجه به سفارش مشتری و نیاز آن‌ها انجام می‌شود. بیشتر شرایطی که برای مشتریان ایجاد می‌کنیم در قالب محصول نبوده و خدمات محور هستند. این خدمات شامل خدمات آزمایشگاهی و تست‌های بسیار گسترده‌ای هستند. آزمایشگاه مواد و متالورژی پارک علم و فناوری خراسان پس از آزمایشگاه رازی تهران بیشترین ارائه خدمات به مشتریان را داشته و آزمایشگاه‌ مادر شرق کشور شناخته می‌شود.

سعادت‌نژاد تشریح کرد: درحال حاضر شرایط صادرات ایجاد نشده است. باتوجه به شرایط و تجربه‌ای که درحال حضر داریم می‌توانیم بحث صادرات را نیز آغاز کنیم. صادرات سرامیک خصوصا در حوزه خلیج فارس که بیشتر در زمینه نفت و گاز فعالیت می‌کنند می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. تا به امروز برای کشور عراق نیز سرامیک‌هایی را تولید کردیم اما بیشتر در قالب پروژه‌های دانش‌بنیان بوده است.

برگزاری نمایشگاه‌ها برای گسترش خدمات و آشنایی دیگران با فعالیت‌های ما بسیار مفید است

وی بیان کرد: هدف ما از شرکت در نمایشگاه امسال آشنایی بیشتر با شرکت‌های مرتبط با حوزه صنعت و معدن و تولید تجهیزات مرتبط با این حوزه بوده است. برگزاری نمایشگاه‌ها برای گسترش خدمات و آشنایی دیگران با فعالیت‌های ما بسیار مفید است. باتوجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در نمایشگاه امسال به نظر می‌رسد شاهد نمایشگاه قوی‌ای باشیم.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات