رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه‌و‌بودجه کشور از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد


۱۶ بهمن ماه، پارک علم و فناوری خراسان میزبان دکتر امیرعلی سیف‌الدین، رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور بود. وی ضمن بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری خراسان، از پردیس سلامت ثامن هم بازدید کرد و با رئیس و معاونین این پارک به گفت‌وگو نشست.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان، دکتر امیرعلی سیف‌الدین، رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه کشور از شرکت‌های دانش بنیان طاهاقالب توس، کاوش صنعت توس، آهار شرق، آزمایشگاه دیسپاچینگ و مجتمع کارگاهی شهید ستاری ۱ در پارک علم و فناوری خراسان بازدید کرد و از نزدیک با مدیران این شرکت ها گفت و گو کرد.

وی همچنین در جلسه ای با رئیس، معاونین و مدیران پارک علم فناوری خراسان درخصوص بررسی مسائل بودجه ای شرکت های پارک خراسان، حضور یافت و در ادامه با رئیس موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی دیدار کرد.

در ادامه دکتر سیف الدین به بازدید جامعی از پردیس سلامت ثامن، پردیس مشترک پارک علم و فناوری خراسان و آستان قدس رضوی، و شرکت داروسازی ثامن پرداخت.

شایان ذکر است دکتر رضا قنبری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در این بازدید ضمن اشاره به حضور دانشجویان پست‌داک و فرصت های مطالعاتی اساتید در شرکت های دانش بنیان، به توانایی ها و دستاوردهای جوانان و نخبگان که منجربه پیشرفت صنعت و دانش در استان خراسان گردیده است، اشاره کرد.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات