دیزل، خلاقیت سورئال

دیزل، خلاقیت سورئال

دیزل، خلاقیت سورئال

دیزل، یک شرکت ایتالیایی واقع در ونیز بوده که لباس، کفش، عینک، ساعت و لوازم آرایشی از تولیدات این شرکت است. خط تولید لباس در ۲ خط بزرگسال و کودکان فعالیت دارد. این شرکت به‌خاطر کمپین تبلیغاتی سوررئالیسم شناخته شده است. رنزو روسو، بنیان‌گذار دیزل در سن ۱۵ سالگی با یک ماشین خیاطی، تولید شلوار جین را شروع کرد. روسو در سال ۱۹۷۶ به مدت ۲ سال با مولتکس که متعلق به شرکت آدرینو گولشمید است، همکاری کرد. پس از۲ سال توانست با خرید این شرکت نام آن را به دیزل تغییر دهد و خود را تنها مالک این شرکت بخواند که این موفقیتش را مدیون خلاقیت ایتالیایی، بازاریابی آمریکایی و تکنولوژی آلمانی می‌داند. روسو در سال ۱۹۹۰ مجوز خطوط تولید و فروش این برند را در مکزیک و ایالات متحده دریافت کرد و در ژاپن هم با شرکت میتسوبیشی مجوز تولید در ژاپن را نیز کسب کرد. در سال ۱۹۹۱ امتیاز تولید پوشاک ورزشی را از شرکت تولید‌کننده روسی «توگز» خریداری کرد. در سال ۱۹۹۲ دیزل به عنوان مسئول مسابقات جهانی سوپربایک انتخاب شد. در سال ۱۹۹۵، دیزل یکی از اولین وب‌سایت‌های خرده‌فروشی مد را راه‌اندازی کرده و اولین پوشاک خود را در سال ۱۹۹۷ در فنلاند و سوئد به صورت آنلاین عرضه کرد.

از سال ۱۹۹۶ بهترین فروشگاه‌های دیزل در شهرهای سانفرانسیسکو، نیویورک، رم و لندن افتتاح شد و سپس با باز کردن سایر فروشگاه‌های مشابه در سراسر دنیا از جمله فروشگاه‌های «استایل لبز» در برلین، بارسلونا و پاریس کار خود را گسترش داد. این شرکت همچنین جایزه پریمیو ریزولتاتی را برای بهترین شرکت ایتالیایی سال از موسسه بوکونی در سال ۱۹۹۶ به دست آورد و در سال ۱۹۹۸ وال استریت ژورنال «دیزل» را برچسب لحظه نامید. موسس دیزل در سال ۲۰۰۲ با ابتکار جدیدی نماد «براو» را برای محصولات خود به ثبت رساند که امروزه در تمام محصولات آن این کلمه به چشم می‌خورد. محصولات جین دیزل به‌طور انحصاری در ایتالیا تولید می‌شود،.ولی بسیاری از محصولات دیگر از طریق کارخانه‌های خارجی تولید می‌شوند.

دفتر مرکزی آن در «رگنز» قرار دارد و تا سال ۲۰۰۵ دوازده شرکت تابعه بین‌المللی داشته است. در سال ۲۰۰۸ این شرکت پنج هزار نقطه فروش در ۸۰ کشور با ۲۷۰ فروشگاه با نام تجاری دیزل داشت. در سال ۲۰۰۹،فروش دیزل بیش از ۱.۳ میلیارد یورو بود و تا سال ۲۰۱۰ این شرکت بیش از ۴۰۰ فروشگاه دایر کرد. از سال ۲۰۰۰ این شرکت با دریافت مجوز به صنایع ساعت، جواهرات و عینک نیز وارد شد و محصولات خود را گسترش داد که عینک را در همکاری با مارکولین و جواهر و ساعت را زیر نظر گروه فسیب ارائه کرد. دیزل همچنین دارای یک عطر لوکس نیز است که با همکاری شرکت لورئال تولید شده و تمامی تولیدات با نظارت مستقیم و مستمر شرکت دیزل عرضه می‌شود. دیزل همچنین محصولات دیگری مانند مبلمان، کالسکه، دوچرخه، هدفون، کلاه ایمنی و لوازم جانبی دیگر نیز تولید می‌کند. در سال ۲۰۰۸، دیزل با آدیداس در خط تولید محصولات ورزشی همکاری کرد. هم‌اکنون دیزل در هر فصل حدود ۳۰۰۰ محصول جدید تولید می‌کند.

ما دنیای اطراف خود را می‌بینیم و آن را جدا می‌کنیم وآنچه را که فکر می‌کنیم، باز می‌کنیم و سعی می‌کنیم به‌طور متفاوت اجرا کنیم.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات