هیات تجاری کشور عمان با شرکت های پارک علم و فناوری خراسان، به مذاکره نشستند


صبح سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، هیات تجاری برق و الکترونیک و صنعت ساختمان از کشور عمان، از پارک علم و فناوری خراسان و نمایشگاه دائمی دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان پارک بازدید کرده و به مذاکرات B۲B نشستند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان؛ تجار حوزه برق، الکترونیک و ساختمان از کشور عمان با هدف اشنایی با تکنولوژی و دستاوردهای شرکت های فناور و دانش بنیان پارک و توسعه همکاری های فناورانه، از پارک علم و فناوری خراسان بازدید کردند.

مهندس اکبر امینی، معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد به تجار کشور دوست و همسایه عمان، به تجربه ۲۰ ساله پارک خراسان در حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان اشاره کرد و این پارک را یکی از بزرگترین پارک های کشور ایران خواند.

دکتر سید ایمان شریعتی، مدیر مرکز توسعه کسب و کار پارک علم و فناوری خراسان در ادامه به معرفی جامع پارک خراسان پرداخت و تعداد ۳۵۰ شرکت عضو پارک را با حدود ۵۸۰۰ نیروی شاغل که بیش از ۸۵ درصد ایشان دارای مدرک لیسانس به بالا هستند را یادآور شد.

شریعتی همچنین سیستم نظارت و ارزیابی مستمر شرکت ها توسط پارک و سرویس های مختلفی که در جهت توسعه کسب و کار شرکت ها به آن ها ارائه می شود را عنوان کرد.

سیف الزعابی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، با بیان این مهم که ایران و عنوان همسایه های نزدیکی هستند و بندرهای مشترکی با یکدیگر دارند، گفت: هدف و انتظار ما استفاده از تجربه پارک خراسان و نظام پارک داری آن در جهت پیشرفت شرکت هاست.

در ادامه هریک از تجار به بیان حوزه فعالیت خود پردختند و فناوری های حوزه IT، هوشمندسازی، انرژی های خورشیدی، صنعت ساختمان، برق و الکترونیک و بازرگانی تجهیزات کامپیوتری را عنوان کردند.

در ادامه این بازدید یک روزه، هیات تجاری عمان از نمایشگاه دائمی دستاوردهای منتخبی از شرکت های فناور و دانش بنیان پارک و آزمایشگاه هوشمندسازی و دیسپاچینگ بازدید کردند و به مذاکرات B۲B نشستند.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات