دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برگزار می شود

دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی برگزار می شود

دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، این جشنواره با شناسایی، ارزیابی و تعیین برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید و عرضه محصولات و خدمات جدید به مصرف کنندگان، بستری را برای معرفی و تقدیر از تلاشگران صنعت و کسب و کار فراهم می‌آورد.

به وجود آمدن جایگاه ویژه‌ای برای محصولات برگزیده، تمرکز بر نوآوری‌های مشتری محور و کمک به گسترش فرایندهای نوآوری محصول از مزایای این جشنواره برای شرکت‌های منتخب است.

برگزاری دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی علاوه بر توسعه اقدامات ارزشمند در این عرصه، زمینه ساز ارائه محصولات و خدمات بهتر، راهگشای توسعه و گسترش صادرات و کسب درآمدهای ارزی از بازارهای بین المللی نیز خواهد شد.

این جشنواره با شناسایی، انتخاب و معرفی محصولات و خدمات نوآورانه شرکت‌ها به جامعه، امکان انتخاب بهترین‌ها را فراهم می‌کند و با به وجود آوردن جایگاه ویژه و انحصاری برای آن محصول، مزیت منحصر بفردی را برای تداوم موفقیت‌های محصول مذکور در بازار ایجاد خواهد کرد.

دومین جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی با به وجود آوردن زمینه ارزیابی و ممیزی فرایندهای نوآوری محصول در حوزه محصولات منتخب، بستری را برای کسب شناخت بیرونی و شناخت نقاط قابل بهبود به منظور توسعه و بهبود فرایندهای نوآوری محصول در قالب گزارش جامع ارائه شده به شرکت‌ها به وجود می‌آورد.

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، این جشنواره در تاریخ 5 بهمن ماه سال 1396 در سالن جابربن حیان این دانشگاه برگزار خواهد شد.

    نظرات