ستادی متشکل از پارک علم و فناوری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شد

ستادی متشکل از پارک علم و فناوری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شد

در راستای تحقق شعار سال؛

ستادی متشکل از پارک علم و فناوری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکیل شد

رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: در راستای تحقق شعار سال ستادی متشکل از پارک علم و فناوری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان، که وظیفه تبیین شعار سال، حمایت رسانه ای و معرفی شرکت های دانش بنیان را بر عهده دارد تشکیل شد .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، دکتر محمد راضی جلالی در نشست با رییس صدا و سیمای مرکز خوزستان که صبح امروز ۶ فروردین ماه ۱۴۰۱ در صدا و سیمای خوزستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه عمیق به فرمایشات رهبر انقلاب در انتخاب شعار سال، بیان کرد: اصلی ترین دغدغه کشور اشتغال است که اگر این معضل حل شود، بسیاری از مشکلات به تبع آن حل خواهند شد و هم از تبعات ناشی از بیکاری پیش گیری بعمل خواهد آمد. اگر قرار است به تولید خوب با بهره وری بالا، کیفیت بالاتر و هزینه کمتر برسیم، قطعا این تولید بایستی دانش بنیان باشد و اگر چنین اتفاقی رقم بخورد خروجی آن اشتغال دانش بنیان خواهدبود .

وی ادامه داد: خوزستان بعد از تهران و تنگه هرمز، سومین نقطه مهم امنیتی در کشور بوده که این امر اهمیت خوزستان و چالش‌های آن را می رساند. هیچ استانی در کشور ظرفیت های خوزستان را ندارد. استانی با ظرفیت تولید نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، توسعه نیشکر، کشاورزی، دسترسی به آب های آزاد، مناطق آزاد و همجواری با عراق از مهمترین ظرفیت‌های استان بشمار می‌رود ولی متاسفانه در بیکاری رتبه اول را داریم و بر این اساس یکی از چالش های اصلی همین اشتغال است .

راضی جلالی تصریح کرد: شعار سال یک راهبرد و یک فرمان قلمداد شود که باید نسبت به تحقق آن تلاش کنیم و پاسخگو باشیم. ما در جنگ اقتصادی هستیم و تلاش در این جنگ اقتصادی بسان یک دفاع مقدس است. خروجی این کار نیز در سطح جامعه ایجاد امید می‌کند .

رییس پارک علم و فناوری خوزستان در پایان گفت: ما انتظار نداریم با زدن یک کلید مشکلات حل شود، همانطور که این مشکلات به تدریج ایجاد شده است منطق حکم می کند که به تدریج مرتفع شوند. اما آنچه خروجی مهم این فعالیت ها می باشد ایجاد امید آفرینی در مردم است. که اگر تغییرات برای مردم ملموس باشد شاهد تحقق آن خواهیم بود .

همچنین در این نشست رییس صدا و سیمای خوزستان از تشکیل ستاد شعار سال خبر داد و گفت: این ستاد قرار است به صورت هفتگی در راستای تحقق شعار سال تشکیل جلسه دهد و صدا و سیما با تمام ظرفیت آمادگی فعالیت در این راستا را دارد .

مسلم رحیمی بیان کرد: رهبر انقلاب رهنمود خود را در خصوص شعار سال فرموده اند و تکلیف مشخص است ما باید در عملیاتی کردن آن تلاش حداکثری داشته باشیم .

رییس صدا و سیمای خوزستان تاکید کرد: برنامه‌های تاثیر گذاری را با کمک این ستاد در نظر خواهیم گرفت و تمام بخش های؛ سیما، صدا، خبر و فضای مجازی سازمان صدا و سیما برای اجرای این برنامه ها تلاش خود را خواهند داشت تا بتوانیم گام مهمی در راستای تحقق شعار سال برداریم .




لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خوزستان

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان

    پارک علم و فناوری خوزستان یک پارک علم و فناوری در شهر اهواز می باشد

      نظرات