در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد از مدیر مرکز رشد فناوری گناباد تقدیر شد


دکتر محمد صفایی، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، از حسین تقوی مدیر مرکز رشد فناوری گناباد، به منظور تلاش جهادی در حوزه ارتقاء فعالیت شرکتهای دانش محور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، به نقل از مرکز رشدفناوری گناباد؛ همزمان با جلسه شورای اداری شهرستان گناباد که به یادبود شهید مختار عباسی و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین صادقی امام جمعه شهرستان، دکتر محمد صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر رضا نصیری فرماندار شهرستان گناباد، حجت‌الاسلام و المسلمین خاکشور امام جمعه کاخک و نیز اعضای شورای اداری شهرستان، در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ ارشاد اسلامی برگزار گردید، از حسین تقوی مدیر مرکز رشدفناوری گناباد تقدیر شد.

در این جلسه محمد صفایی از عملکرد حسین تقوی و همگام بودن در جهت توسعه شرکت‌های دانش‌محور با متن ذیل تقدیر کرد:

مدیریت محترم مرکز رشد فناوری گناباد جناب مهندس حسین تقوی

سلام علیکم

سپاس بی‌کران معبود بی همتا را توفیق فرمود برای آرامش خاطر نسل آینده، ایجاد شوق زندگی در جان‌های رنج‌دیده و خسته و گره‌گشایی از امور مردمان عزیز، با تلاش و مجاهدت‌های دلسوزانه همه فعالان و یاوران عرصه تولید و اشتغال در راستای اعتلای میهن عزیز اسلامی و آینده روشن این سرزمین تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قدم برداریم.

امید است با اتکا به ایزد متعال و جد و جهد جنابعالی و مجموعه مدیران و کارکنان گرانقدر در فراهم‌سازی ابزارها و راهکارهای خلاقانه و کارآمد در کاربردی کردن شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شاهد جهش در اقتصاد دانش‌بنیان و تحقق اهداف عالیه در اقتصاد مقاومتی در توسعه پایدار کشور عزیزمان باشیم. از خداوند متعال برایتان توفیقات روزافزون مسئلت می نمایم.

محمد صفایی

نماینده مردم شریف شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی

    پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

      نظرات