برگزاری جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی شریف

مسابقات و جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف، سوم شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) با هدف پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، ایجاد اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی های عملی و علمی داخلی برگزار می‌شود.

بیست و یکمین نادکاپ شریف کار خود را آغاز کرده است و دانش آموزان می توانند در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین‌های سوخت شیمیایی و برنامه نویسی اندروید از چهارم تا بیست و چهارم مرداد ماه سال جاری اقدام به ثبت نام کنند.

مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف که بزرگترین فستیوال دانش آموزی کشورمان در زمینه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL است، با حضور بالغ بر ۲۰۰۰ دانش آموز از ۱۰۰ شهر ایران در بیش از ۴۰ بخش متفاوت و متنوع در کلیه‌ی مقاطع تحصیلی برگزار می‌گردد.

حامی معنوی این مسابقات دانشگاه شریف است و به منظور تشویق و ترغیب برای خلاقیت و نوآوری دانش آموزان در این فضای آموزشی از اساتید دانشگاه در شورای سیاستگذاری و دانشجویان دانشگاه در کمیته علمی و تیم اجرایی مسابقات دعوت بعمل آورده است.

    نظرات