برگزاری رویداد کارآفرینی هم نت محصولات استراتژیک

برگزاری رویداد کارآفرینی هم نت محصولات استراتژیک

رویداد کارآفرینی هم نت محصولات استراتژیک توسط بنیاد نخبگان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، بنیاد نخبگان خراسان جنوبی قصد دارد با توجه به مسائل و مشکلات پیش روی محصولات استراتژیک استان رویداد کارآفرینی ملی هم نت (همکاری، مشکل گشایی، نوآوری، توانمندسازی) این محصولات شامل زرشک، زعفران، عناب و انار را برگزار نماید.

رویداد هم نت محصولات استراتژیک فضایی مناسب را برای رویارویی با فرصت‌های حقیقی کسب و کار، الزامات و چالش‌های صنعت و بازار ایجاد می‌کند، شرکت کنندگان تیم‌هایی را تشکیل داده و ایده پردازی می‌کنند، در پی آموزش و مشاوره انجام شده این ایده‌های توسعه می‌یابد و در نهایت توسط داوران و سرمایه‌گذاران ارزیابی می‌شود. برای تیم‌های برگزیده امکان شکل‌گیری هسته‌‌های کارآفرینی فراهم خواهد شد.

رویداد کارآفرینی هم نت محصولات استراتژیک

این رویداد با همکاری و حمایت‌های معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علم ‌و‌فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌گردد و در آن صد نفر از نخبگان، متخصصان و استعدادهای برتر کشوری و استانی حضور خواهند داشت.

رویداد کارآفرینی هم نت محصولات استراتژیک مورخ 29 آبان ماه سال جاری در هتل کوهستان بیرجند آغاز خواهد شد و تا چهارم آذر ماه بطول خواهد انجامید. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می‌توانید به وب‌سایت www.skhamnet.ir مراجعه کنید.

    نظرات