برگزاری رویداد استارتاپی صفاتک در تبریز

برگزاری رویداد استارتاپی صفاتک در تبریز

رویداد استارتاپی صفاتک (کارآفرینی در صنایع فرهنگی و خلاق) از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی است که توسط سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان (ستفا) جهاد دانشگاهی در تاریخ 21 الی 23 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز و همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، در طی این رویداد دانشجویان، علاقمندان و صاحبان ایده در حوزه‌ی صنایع خلاق و فرهنگی دورهم جمع می‌شوند تا علاوه بر به اشتراک گذاشتن ایده‌های نوآورانه‌ی خود، شبکه سازی کرده و تیم تشکیل دهند و در ادامه مهارت‌های کارآفرینی و فرآینده پیاده سازی یک ایده تا راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل بیاموزند و با کمک مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد، ایده نوآورانه خود را توسعه دهند.

در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، گرافیک، کامپیوتر و کارآفرینی به منظور ارائه خدمات مشاوره و آموزش تخصصی به شرکت کنندگان حضور خواهند داشت. در نهایت سه تیم و ایده‌ی برتراین رویداد از سوی داروان معرفی می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد فراهم کردن بستری مناسب برای جذب و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه توسط دانش‌آموزان، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‏ در زمینه صنایع فرهنگی و خلاق است. ایده‌ها و تیم‌های برتر علاوه بر آنکه جوایزی را دریافت خواهند کرد، از اولویت بررسی امکان جذب در مراکز رشد و کانون‌های رشد، شکوفایی و خلاقیت سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی و آغاز کسب و کار نوپای خود، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری سازی محصول، مشاوره و آماده ‏سازی جذب سرمایه گذاران و ..... برخوردار می‌شوند.

محورهای این رویداد به شرح زیر است:

  • نوآوری در صنعت گردشگری با نگاه ویژه به تبریز 2018
  • نوآوری در زمینه صنایع دستی (طراحی، اجرا، توزیع، بازاریابی و بسته بندی)
  • نوآوری در رسانه‌های جدید (انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، محتواهای دیجیتالی، نرم‌افزارها)
  • نوآوری در هنرهای نمایشی
  • جشنواره‌های محلی و سنتی و اعیاد
  • نوآوری در طراحی اسباب بازی، البسه و پوشاک، سنگ‌های قیمتی
  • نوآوری در موسیقی، عکاسی، هنرهای تجسمی و معماری

برای شرکت در این رویداد تخفیف 59 درصدی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در سه روز توانایی و استعداد کارآفرینی خود را محک زده و می‌توانند از کارگاه‌های تخصصی برای راه اندازی استارتاپ‌ها که در این رویداد برگزار می‌شوند، استفاده کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در رویداد استارتاپی صفاتک می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

    نظرات