رویداد فینوکمپ با عنوان جیب باهوش، جیب خوشحال برگزار می‌شود

رویداد فینوکمپ با عنوان جیب باهوش، جیب خوشحال برگزار می‌شود

رویداد فینوکمپ به همت فینووا از تاریخ 29 آبان تا 14 آذر ماه در مجتمع صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، این رویداد در تاریخ ۲۹ آبان ماه با حضور ایده پردازان، برنامه نویسان، توسعه دهندگان کسب وکار و علاقمندان به زمینه فین تک آغاز به کار خواهد کرد و با معرفی تیم‌های برتر در تاریخ ۱۴ آذر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

این دوره از فینوکمپ با عنوان جیب باهوش، جیب خوشحال برگزار می‌شود؛ علت این نامگذاری تمرکز شرکت کنندگان بر حوزه مدیریت مالی شخصی در این دوره است.

رویداد فینوکمپ به دنبال ایده‌های نوآورانه‌ای است تا اقشار مختلف جامعه با استفاده از ابزارهای هوشمند فناورانه درآمدها و هزینه‌های خود را مدیریت کنند و بتوانند برای اهداف مالی خود برنامه ریزی نمایند.

تیم‌های شرکت کننده در رویداد فینوکمپ از 29 آبان تا 2 آذر ماه هر روز به مدت 10 ساعت با دوره‌های آموزشی و مربیگری همراه خواهند شد. بعد از این دوره چهار روزه، داوران تیم‌های برتر را برای ادامه فعالیت در رویداد انتخاب می‌کنند؛ تیم‌ها تا 13 آذر ماه فرصت دارند تا محصولات خود را آماده سازند. فینوکمپ در تاریخ 14 آذر ماه با معرفی تیم‌های منتخب از سوی داوران به کار خود پایان می‌دهد.

جوایز رویداد

به سه تیم برگزیده این رویداد به ترتیب 20، 10 و 5 میلیون تومان اهدا خواهد شد؛ علاوه بر این تیم‌های برتر می‌توانند از فرصت سرمایه گذاری و توسعه محصول خود پس از رویداد بهره‌مند شوند.

سندباکس فینوتک

شرکت کنندگان در رویداد فینوکمپ برای اولین بار شاهد رونمایی از سندباکس بانکی فینوتک خواهند بود. یکی از بزرگترین دغدغه‌های ایده پردازان، تیم‌ها و فعالان حوزه فین تک، دسترسی‌های بانکی است. با استفاده از سندباکس فینوتک، فعالان در حوزه فین تک قادر خواهند بود به سادگی و در مدت زمانی کوتاه، ایده‌های خود را پیاده سازی کنند. توسعه دهندگان نرم‌افزار با استفاده از این خدمت می‌توانند به سهولت از دسترسی‌های بانکی استفاده کنند و به این ترتیب ایده‌های خود را بدون محدودیت‌های گذشته به مرحله اجرا دربیاورند.

علاقمندان برای برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به این لینک مراجعه کنند.

    نظرات