تعداد رویدادهای ثبت شده در ایوند از 20 هزار گذشت

استارتاپ ایوند به عنوان سامانه‌ اطلاع رسانی و ثبت ‌نام آنلاین رویداد در کشور از مهر ماه سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه تاکنون با برگزار کنندگان بیش از 20 هزار رویداد در راستای اطلاع رسانی و فروش بلیط رویدادهای‌شان همکاری داشته است.

به گزارش اکوسیستم، ایوند با همکاری در برگزاری 20 هزار رویداد، موفق شده است در مجموع 80 میلیارد ریال را نیز میان برگزار کنندگان توزیع کند.

در سال اول فعالیت سامانه ایوند، رویدادها معمولا در حوزه کارآفرینی و مدیریت بودند؛ اما اکنون رویدادهایی که در این سامانه عرضه می‌شوند از موضوعات متنوع‌تری برخوردار هستند؛ از دسته بندی‌های تازه و پرمخاطب می‌توان به دسته رویدادهای سرگرمی، فرهنگی هنری و توسعه فردی اشاره نمود.

جالب است که ایوند در چند ماه اخیر رشد خوبی داشته است، بطوریکه نیمی از مبلغ یاد شده برای فروش، تنها مربوط به 10 ماه اخیر می‌باشد. این میزان رشد نشان می‌دهد که جامعه به سامانه‌ای نیاز داشته است که توسط آن به راحتی بتوان به معرفی و اطلاع رسانی رویدادها پرداخت و شرکت کنندگان نیز به سهولت بتوانند بطور آنلاین در رویداد مورد نظرشان ثبت نام کنند.

فروش یک میلیارد و دویست میلیون ریالی یک رویداد

پرفروش‌ترین رویداد ایوند در ماه‌های اخیر مربوط به کنفرانسی در آذر ماه سال جاری است که توانست با استفاده از ابزار تبلیغاتی ایوند، فروشی بیش از یک میلیارد و دویست میلیون ریال را تجربه کند. بر اساس آماری که ایوند ارائه کرده است، بیشترین استقبال از اطلاع رسانی و فروش آنلاین بلیط به ترتیب به استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و فارس تعلق دارد.

کمک به شرکت کنندگان

از طرف دیگر شرکت کنندگان به راحتی می‌توانند از طریق این سامانه، رویدادها و همایش‌های جدید را کشف کنند و با دنبال کردن موضوعات و نیز برگزارکنندگان محبوب خود، همواره در جریان کنفرانس‌ها، همایش‌ها، کارگاه‌ها و دوره‌های مرتبط با علایق خود باشند.

    نظرات