دفتر اسنپ در استان قزوین با دستور دادگستری پلمب شد

دفتر اسنپ در استان قزوین با دستور دادگستری پلمب شد

حکمت‌الله داودی (رئیس شورای شهر قزوین) گفت: با دستور دادگستری دفتر اسنپ در استان قزوین پلمب شده است، ولی هنوز شاهد فعالیت غیرقانونی آن در سطح شهر هستیم.

به گزارش اکوسیستم، داودی در جلسه شورای شهر قزوین، بیان نمود: در همایش شهر ایده آل که در کیش برگزار شد، موضوع تاکسی‌های اینترنتی مطرح گردید و مورد بررسی قرار گرفت، در نهایت مقرر شد وزارت کشور طرح جامعی را ارائه دهد که براساس آن رانندگان تاکسی در اولویت قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: در صورتی که رانندگان تاکسی و آژانس‌ها نخواهند ورود کنند، ما باید برنامه ریزی کنیم، اگرچه دفتر اسنپ در قزوین تعطیل شده است، ولی هنوز شاهد فعالیت آن‌ها در سطح شهر هستیم. شورای شهر قزوین به سرعت وارد عمل شده است و اجازه ورود خودروهای شخصی را نمی‌دهیم.

رئیس شورای شهر قزوین اضافه کرد: متاسفانه مجموعه آژانس‌ها توافق نکردند، زیرا هر کدام از آژانس‌ها احساس می‌کنند که باید خودش اینکار را انجام دهد.

احد چگینی (رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر قزوین) در این جلسه ضمن اشاره به تاکسی اینترنتی شهرداری، گفت: در کمیسیون حمل و نقل تصمیم گرفته شد که ظرف ۶ ماه، فعالیت تاکسی اینترنتی بر اساس آیین نامه انجام شود.

وی متذکر شد: این بحث دامنه دار است و باید بطور ویژه مورد بررسی قرار بگیرد، زیرا که آینده تاکسیرانان به این طرح بستگی دارد، در صورت عدم مشارکت آژانس‌ها از طریق تاکسیرانی، شهرداری می‌تواند تاکسی اینترنتی را راه‌اندازی کند.

    نظرات