سرویس ماشین اشتراکی تپسی لاین تا یک ماه آینده آماده خواهد شد

سرویس ماشین اشتراکی تپسی لاین تا یک ماه آینده آماده خواهد شد

امیر پاشا (مدیر بازاریابی تپسی) ضمن اشاره به ورود تپسی به دو شهر جدید، از احتمال آماده شدن سرویس ماشین اشتراکی تپسی لاین تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، پاشا سرویس جدید تپسی لاین به این صورت معرفی کرد که مسافران با مبدا و مقصد مشابه که در زمانی مشابه قصد سفر دارند، به جای اینکه هر کدام با یک ماشین سفر کنند و مثلا مبلغ 10 هزار تومان بپردازند، هر دو نفر از یک ماشین استفاده می‌کنند و هر کدام 7 هزار تومان می‌پردازند. به این ترتیب علاوه بر اینکه مسافران هزینه کمتری پرداخت می‌کنند، راننده نیز مبلغ بیشتری دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به این نکته که سرویسی مشابه تپسی لاین وجود ندارد، گفت: این سرویس هم به نفع راننده و هم به نفع مسافر است؛ اما مهمتر از همه، تپسی لاین به کاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز کمک خواهد کرد. از طریق چنین خدماتی است که سرویس‌های آنلاین می‌توانند با بهبود عملکرد خود به جامعه خدمت کنند.

تپسی لاین تا یک ماه آینده آماده خواهد شد

مدیر بازاریابی تپسی در ادامه افزود: لازم به ذکر است در صورتی که شما این سرویس را انتخاب کردید، ولی مسافری با مسیر مشابه وجود نداشته باشد، شما با همان قیمت کمتر سفر می‌کنید و اختلاف قیمت مثلا 3 هزار تومان را تپسی به راننده پرداخت خواهد کرد. از نظر من این سرویس جدید، آغازی برای اتفاقات خوب زیادی در سرویس‌های حمل و نقل آنلاین خواهد شد. به لحاظ فنی راه اندازی تپسی لاین کار سخت و پیچیده‌ای است، زیرا باید پیش بینی کند با چه احتمالی یک نفر دیگر در مسیر خواهد بود و درخواست سفری مشابه را می‌دهد. در حال حاضر این سرویس در مراحل آخر تست است و احتمالا تا یک ماه آینده برای بهره برداری آماده می‌شود. البته هنوز تصمیم قطعی مبنی بر اینکه قبل از نوروز راه اندازی شود یا پس از تعطیلات، گرفته نشده است.

    نظرات