توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی

توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی

دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اظهار داشت: حرکت به سوی توسعه کسب و کارهای نوین در حوزه انرژی، فعال‌سازی بخش خصوصی در این حوزه و بهینه‌سازی و دانش‌بنیان کردن آن در سال جدید بیش از پیش مورد توجه این ستاد خواهد بود.

به گزارش اکوسیستم، سیروس وطن خواه (دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری) در خصوص اقدامات مدنظر ستاد توسعه فناوری در سال 97، گفت: در سال جاری تمرکز این ستاد در بخش‌های نفت، گاز، انرژی‌های تجدیدپذیر، برق، بهینه‌سازی و محیط‌ زیست انرژی است. در سال جدید موضوعاتی از قبیل اکوسیستم نوآوری، شتابدهی، توسعه کسب و کارهای نوین، توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه بازار بهینه‌سازی انرژی، توانمندسازی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و نیروهای جوان کشور در سال 97 مورد تاکید ستاد انرژی است.

وی خاطر نشان کرد: ستاد فعال‌سازی موارد فوق را در دستور کار خود قرار می‌دهد. امیدوارم در این سال خداوند اراده پایدار، بینش کافی و قدرت طراحی اقدامات اجرایی خوب در جهت رفع معضلات حوزه دانش‌بنیان انرژی کشور را به ستاد و تمام دست‌اندرکاران این حوزه عنایت کند.

    نظرات