برگزاری رویداد نوآوری نوآورانه توسط پارک فناوری پردیس

برگزاری رویداد نوآوری نوآورانه توسط پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس معاونت علمی در اردیبهشت ماه سال جاری، رویداد «نوآوری نوآورانه» را با هدف ایده‌پردازی برای نمایشگاه اینوتکس 2018 برگزار می‌کند.

به گزارش اکوسیستم، در این رویداد برای شرکت‌کنندگان دوره‌های آموزشی در نظر گرفته شده است و به شرکت‌کنندگان آنها گواهینامه پایان دوره هم اعطا می‌گردد. به علاوه رویداد «نوآوری نوآورانه» با کارگاه‌های تعاملی گیمیفیکشن، ایده کاوی و ارائه سریع و مؤثر همراه خواهد بود.

شرکت‌کنندگان در این رویداد به صورت تیمی و فردی حضور خواهند داشت و با آموزش‌های هدفمند برای یک نمایشگاه خلاقانه، ایده‌پردازی می‌کنند. آنها در نظر دارند که مرزهای همیشگی نمایشگاه‌ها را کمی جا به جا کنند.

این رقابت در دو محور اصلی طراحی خدمات و طراحی محصول محور برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند در زمینه‌های تبلیغات خلاقانه، سرویس و خدمات، طراحی محیطی نمایشگاه و غیره ایده‌پردازی کنند. ثبت نام رویداد «نوآوری نوآورانه» رایگان است، زیرا هزینه دریافتی بعد از شرکت در تمام رویداد به شرکت‌کنندگان بازگردانده می‌شود.

این رویداد طی 5 روز برگزار خواهد شد. روز اول، سوم، چهارم و پنجم آن در پارک فناوری پردیس معاونت علمی که به بهشت فناوری منطقه شهرت دارد، برگزار می‌شود و روز دوم که بازدید گروهی است، در تهران خواهد بود. پس از آنکه تمام ایده‌ها ارائه شدند، به 3 ایده برتر (تیمی یا فردی) جوایز نقدی و غیر نقدی اعطا می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد «نوآوری نوآورانه» تا 4 اردیبهشت ماه 97 برای ثبت نام فرصت دارند. این رویداد در روزهای 6، 7، 12، 13 و 14 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

    نظرات