برگزاری نهمین استارتاپ دمو در حوزه صنعت گاز

برگزاری نهمین استارتاپ دمو در حوزه صنعت گاز

مرکز فن بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز ایران و حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی اقدام به برگزاری نهمین رویداد استارتاپ دمو در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته می‌کند.

به گزارش اکوسیستم، این رویداد با هدف جذب سرمایه برای کسب و کارهای نوپا و استارتاپ‌های فعال در صنعت گاز و توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور در این حوزه برگزار می‌شود.

اکبر قنبرپور (رئیس مرکز فن بازار ملی معاونت علمی) بیان کرد: نهمین رویداد استارتاپ دمو در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته در اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این رویداد سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های فعال در این حوزه حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز فن بازار ملی معاونت علمی در مورد اهدف برگزاری این رویداد، گفت: هدف اصلی این رویداد ملاقات و مذاکره مستقیم میان صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است و در 2 بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار خواهد شد. طی این دو مرحله استارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران دسترسی دارند و می‌توانند اقدام به جذب سرمایه کنند.

در نهمین استارتاپ دمو، سرمایه‌گذاران طی برگزاری جلساتی خصوصی با بررسی استارتاپ‌ها، میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و ... به ارزیابی آنها می‌پردازند و نظر خود را در مورد سرمایه‌گذاری بر روی آنها اعلام می‌کنند.

قنبرپور راجع به اهمیت برگزاری این قبیل رویدادها اظهار داشت: نبود فرصت‌ها و بسترهای مناسب برای جذب سرمایه یکی از خلاء‌های زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور است و این قبیل رویدادها تلاش دارند که این فرصت را در اختیار شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌ها قرار دهند و از طرف دیگر نیز امکان بررسی کسب و کارهای آماده و دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران به وجود می‌آورد.

استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا تا 31 فروردین ماه 97 می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به وب‌سایت فن بازار ملی ایران مراجعه نمایند.

    نظرات