فیناپ پنجم با عنوان Finup Women برگزار می‌شود

فیناپ پنجم با عنوان Finup Women برگزار می‌شود

رویداد پنجم از سری رویدادهای فیناپ با عنوان Finup Women روز چهارشنبه مورخ 6 تیر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش اکوسیستم، در این رویداد حضور بانوان فعال در حوزه فین تک پررنگ‌تر خواهد بود. قرار است در پنجمین فیناپ دیدگاه‌های آنان در مورد د‌غدغه‌ها و چالش‌های فعالیت استارتاپی به ویژه در عرصه فین تک بیان شود.

حضور فعال و تاثیرگذار بانوان کشورمان در زمینه کارآفرینی و صنعت فین تک ایران و نقش پررنگ آنان در رشد و توسعه صنایع مالی و پیشرفت فناوری اطلاعات برهیچ یک از فعالان این عرصه پوشیده نیست. علاوه بر این، بازخورد تیم فیناپ از برگزاری چند رویداد و حضور همیشگی بانوان فعال و علاقه‌مند این حوزه در رویدادهای قبلی، باعث شکل گرفتن ایده برگزاری Finup Women با رویکرد و نگاه ویژه‌تر به حضور بانوان در این عرصه شد.

در بخش آموزش پنجمین رویداد فیناپ موضوع رگ تک که زیرمجموعه‌ای از فین تک محسوب می‌شود توسط یک مشاور حقوقی در امور بانکی معرفی و تشریح خواهد شد. همچنین پنل گفتگو نیز با حضور 4 بانو از استارتاپ‌های مانیار، سهام‌یاب، رانگو و ماهنامه عصر تراکنش برگزار می‌شود. به علاوه در این رویداد سکو به صاحبان ایده و استارتاپ‌ها معرفی خواهد شد.

فیناپ پنجم با عنوان Finup Women برگزار می شود

فیناپ، اولین رویداد آموزشی-تعاملی در زمینه فناوری‌های مالی (فین تک) است که با هدف آموزش و توسعه این حوزه در سراسر کشور، برگزاری می‌شود. از شهریور ماه سال گذشته تا کنون، چهار دوره از این رویداد با حمایت و همکاری شرکت‌ها، فعالان و رسانه‌های صنعت فین تک برگزار شد که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.

علاقه مندان برای حضور در Finup Women می‌توانند از طریق این لینک اقدام به ثبت نام کنند. اگرچه این رویداد با محوریت بانوان فین تکی برگزار خواهد شد، اما حضور آقایان نیز بلامانع است.

    نظرات