برگزاری سومین رویداد بازار سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه

برگزاری سومین رویداد بازار سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه

مرکز تجاری سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی با هدف رفع نیاز سرمایه‌ای شرکت‌های عضو این پارک، اقدام به برگزاری سومین رویداد بازار سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه (Technovest) در تابستان سال جاری می‌کند.

به گزارش اکوسیستم، رویداد تکنووست فرصتی را برای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس معاونت علمی فراهم می‌کند تا بتوانند سرمایه لازم برای توسعه و گسترش طرح‌های فناورانه خود را با مشارکت تجاری با سرمایه‌گذاران صنعتی، صندوق‌های خطرپذیر، بانک‌ها و هلدینگ‌ها به دست آورند.

طرح‌هایی که مرحله داوری را با موفقیت پشت سر می‌گذارند، همراهی مرکز تجاری سازی پارک فناوری پردیس معاونت علمی را در زمینه‌های تهیه و تکمیل مستندات لازم مانند طرح توجیهی کسب‌وکار، شناسایی سرمایه‌گذاران تخصصی در هر حوزه، برگزاری رویداد معرفی طرح‌ها به سرمایه‌گذاران مرتبط با حوزه فناوری طرح، مدیریت و راهبری جلسات مذاکرات سرمایه‌گذاری و ارائه تمامی مشاوره‌های لازم ازجمله مشاوره مالی و حقوقی را خواهند داشت.

رویداد بازار سرمایه‌گذاری طرح‌های فناورانه برای اولین بار در سال 95 برگزار شد و تاکنون موفق شده است که طرح‌های 13 شرکت عضو را به سرمایه گذاران تخصصی برساند. تعدادی از شرکت‌های صاحب طرح نیز توانسته‌اند، سرمایه مورد نیاز برای اجرای طرح یا توسعه شرکت را به وسیله مکانیسم‌های طراحی شده در این فرآیند، به دست آورد.

شرکت‌های صاحب طرح و علاقه مند به جذب شرکای تجاری می‌توانند اطلاعات طرح خود را به آدرس Investment@techpark.ir ارسال یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 76250250 داخلی 4338 تماس حاصل کنند.

    نظرات