ورود شرکت میتسوبیشی به حوزه اینشورتک
شرکت میتسوبیشی اپلیکیشنی را ارائه داده است که اطلاعات رانندگان را دریافت میکند و به آنها جایزه میدهد. اطلاعات مذکور برای تجزیه و تحلیل در اختیار بیمهگران قرار میگیرد.
به گزارش اکوسیستم، برخی از شرکتها و شهرداری ها تمایل زیادی به بررسی اطلاعات مربوط به رانندگی شهروندان دارند، اما متقاعد کردن رانندگان برای آنکه اطلاعات خود را در اختیار شرکتها قرار دهند، ساده نیست. به همین دلیل، شرکت میتسوبیشی اپلیکیشن موبایلی را طراحی و ارائه کرده است که از شهرواندان آمریکایی میخواهد که اطلاعات مربوط به رانندگی خود را در اختیار شرکتهای بیمه قرار دهند و در ازای آن نشانهایی را دریافت کنند که میتوان در قبال آنها جایزه گرفت.
همچنین احترام گذاشتن به قوانین رانندگی از جمله رانندگی در یک خط، عدم رانندگی با سرعت غیرمجاز، اجتناب از ترمزهای ناگهانی، باعث میشود که راننده هنگام تعویض روغن و تجهیزات خودرو، مشمول تخفیف گردد. به علاوه راننده میتواند تا پایان سال 2018 میلادی قهوه مجانی و کارت هدیه دریافت کند. البته بیمه گذاران و دولتهای محلی راهکارهای مشابهی را برای این منظور بکار بردهاند، اما این اولین بار است که یک شرکت خودروسازی دست به کار میشود.
اپلیکیشن میتسوبیشی به بیمهگران کمک میکند که الگوهای رانندگی را رصد و پروفایل ریسک خود را براساس آن تغییر دهند؛ در نتیجه اگر فردی، رانندگی ایمنی داشته باشد، حق بیمه کمتری نیز پرداخت خواهد کرد.
نظرات