ساخت بازی‌های ویدئویی هدف جدید الون ماسک

ساخت بازی‌های ویدئویی هدف جدید الون ماسک

همه ایلان ماسک (مدیرعامل تسلا) را با ایده‌های عجیب و غریب و راه اندازی شرکت‌های موفقی از جمله تسلا، پی پال و اسپیس اکس می‌شناسند. اکنون به نظر می‌رسد ماسک قصد دارد به حوزه بازی‌های ویدیویی نیز وارد شود.

به گزارش اکوسیستم، ایلان ماسک زمانی که تنها 15 سال داشت، در یکی از اولین پروژه های خود، به تنهایی یک بازی ویدیویی ساخت. اکنون به نظر می‌رسد وی قصد دارد تا دوباره در این حوزه فعالیت کند. مدیرعامل تسلا به تازگی در توییتی اعلام کرد که به دنبال استخدام افرادی برای ساخت بازی ویدیویی برای ماشین‌های تسلا است.

زمانی که یکی از کاربران توییتر از وی پرسیده بود که این بازی‌ها به پوکمون گو شبیه هستند، ماسک پاسخ داده بود که اگرچه به بازی‌های موبایل علاقه دارد، اما هدف اصلی تولید محتوایی مرتبط با بزرگسالانی است که از خودروهای تسلا استفاده می‌کنند.

در حال حاضر قرار است ماشین‌های تسلا در جدیدترین بروزرسانی، سه بازی کلاسیک آتاری را دریافت کنند. یکی از آنها Missile Command نام دارد که در آن هدف اصلی شلیک موشک به سوی دشمنان فرضی است.

او برای دست یافتن به این هدف، به دنبال افرادی است که بیشترین میزان تولید بازی و خلاقیت را در کارنامه کاری خود داشته باشند. البته پیش از این تعدادی از بازی‌سازان به مدیرعامل تسلا پیشنهاد همکاری داده بودند. سازنده PUBG در توییتی برای ساختن یک بازی کارتی برای ماشین‌های تسلا، ابراز علاقه کرده بود.

باید منتظر ماند و دید که بازگشت ایلان ماسک به دنیای بازی‌های ویدیویی چگونه خواهد بود. جالب است بدانید که وی باور دارد که انسان‌ها در حقیقت بخشی از بازی ویدیویی تمدن‌های دیگر هستند. مدیرعامل تسلا در این‌باره گفته بود: نه تنها ما در بازی‌های ویدیویی یک تمدن دیگر ایفای نقش می‌کنیم، بلکه اصلا واقعی هم نیستیم و کاملا در فضای شبیه سازی شده قرار داریم.

    نظرات