اسنپ به خرم‌آباد، کاشان و سبزوار رسید

اسنپ به خرم‌آباد، کاشان و سبزوار رسید

سامانه حمل و نقل هوشند اسنپ در سه شهر خرم‌آباد، کاشان و سبزوار نیز فعالیت خود را آغاز کرد. به این ترتیب این سامانه حمل و نقل آنلاین در ۲۵ استان و ۶۲ شهر کوچک و بزرگ ایران خدمات خود را در اختیار کاربران قرار داده است.

به گزارش اکوسیستم، اسنپ به رسم همیشگی، هدیه‌ای برای سفر اولی‌ها در نظر گرفته است. ساکنان خرم‌آباد می‌توانند کد SalamL، اهالی کاشان کد SalamK و در نهایت شهروندان سبزوار کد SalamS را در بخش کد تخفیف اپ اسنپ وارد کنند و نخستین سفر خود تا سقف هفت هزار تومان را میهمان این سامانه باشند.

اسنپ از ابتدای فعالیت خود، سعی کرده است که رفت و آمد مردم در شهرهای مختلف کشورمان را تسهیل و مقرون به صرفه کند و به این ترتیب در مسیر حمل و نقل بهینه شهری گام موثری بردارد. در حال حاضر که چهار سال از شروع به کار این سامانه می‌گذرد، اسنپ در شهرهای کوچک و بزرگ استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

اشتغال‌زایی موضوع دیگری است که اسنپ بر آن تاکید داشته است. ژوبین علاقبند (نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ و مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران) پیش از این اعلام کرده بود که این گروه تاکنون برای 2 هزار نفر به طور مستقیم و 400 هزار نفر به طور غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

    نظرات