اضافه شدن دو قابلیت جدید به توییتر

اضافه شدن دو قابلیت جدید به توییتر

جک دورسی (مدیرعامل توییتر) پستی را در صفحه شخی توییتر خود منتشر کرد و از قابلیت‌های جدید این شبکه اجتماعی خبر داد.

به گزارش اکوسیستم، به نقل از دیجیاتو، دورسی در پست توییتر خود اعلام کرد که نمایش آنلاین بودن کاربر و دسته بندی پاسخ‌ها به این پلتفرم اضافه شده‌اند.

وی در توییت خود این قابلیت‌ها را به این شکل توضیح داده است که در حال آزمایش ویژگی‌های جدید حضور (الان چه افرادی دیگری در توییتر هستند) و دسته بندی (تسهیل خواندن گفتگوها) برای توییتر هستیم.

اگرچه هدف از این قابلیت‌ها کمک به کاربران برای برقراری آسان‌تر ارتباط با یکدیگر است، اما برخی افراد نگرانی‌هایی را در مورد نمایش آنلاین بودن آنها به دیگران ابراز کرده اند. برای مثال آنها گفته‌اند، با ویژگی حضور چندان موافق نیستم و بهتر است این قابلیت به صورت انتخابی باشد، اما دسته بندی پاسخ‌ها قابلیت خوبی به نظر می رسد.

سارا هایدر (مدیر محصول توییتر) در پاسخ به این نگرانی‌ها اظهار داشت که آنها کنترل کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بنابرین به نظر می‌رسد که گزینه‌هایی برای پنهان کردن وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن در دسترس قرار خواهد داشت.

اضافه شده دو قابلیت جدید به توییتر

در حال حاضر نحوه دسته بندی پاسخ‌ها در توییتر در مراحل اولیه به سر برده و چندان پیشرفته نیست. هایدر با انتشار چندین اسکرین شات این تغییرات را به نمایش گذاشته که انتظار می‌رود گفتگو محور بودن را تقویت کنند.

واسط کاربری این قابلیت چیز خاصی برای سورپرایز کاربران ندارد و پاسخ‌های به هر توییت در زیر توییت اصلی دسته بندی می‌شوند. شکل ظاهری این طرح مشابه سایت ردیت است اما در آنها می‌توان نقل قول، تصویر، ویدیو، کارت و غیره نیز قرار دارد.

این پلتفرم اجتماعی اخیرا قابلیت دیگری را آزمایش کرده است که به منظور صرفه جویی در زمان کاربران، آنفالو کردن برخی اکانت‌های خاص را به آنها پیشنهاد می‌کند. برخی معتقدند پیاده سازی کامل این طرح انتقادات بسیاری را متوجه توییتر خواهد ساخت.

    نظرات