نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب برگزار می‌شود

نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب برگزار می‌شود

با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاددانش بنیان معاونت علمی؛

نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب برگزار می‌شود

thum-۹۳a۵۵a۲۵۹۵f۱c۱d۶۷۸b-shahr ۲ ۱۱۹۸۷۴

نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب با هدف حل چالش‌های مدیریت شهری با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاددانش بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود. به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب با هدف حل چالش‌های مدیریت شهری در محورهای آب، حمل‌ونقل و ترافیک، پسماند، انرژی و محیط‌زیست، بهداشت و سلامت، گردشگری و صنایع و کسب‌وکارهای بومی و با همکاری ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاددانش بنیان معاونت علمی و دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد.

پرویز کرمی دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی در توضیح این رویداد بیان کرد: یکی از رویکردهای اصلی این ستاد حمایت از گفتمان علم و فناوری در راستای حل معضلات کشور است و در این خصوص برگزاری رویدادهای که استارت‌آپ‌ها بتوانند معضلات شهری را حل کنند از ضروریات این ستاد و اهداف آن است.

رویداد شهر خوب دانشگاه کاشان با هدف رفع معضلات شهری و کمک به توسعه بسترهای فناوری برگزار می‌شود. این رویداد در نظر دارد تا از ظرفیت استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور و کسب‌وکارهای نوپا در راستای حل معضلات شهری و کمک به اقتصاد دانش‌بنیان، افزایش اشتغال، کاهش معضلات و زمینه سازی صادرات فناوری استفاده کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در نخستین رویداد کارآفرینی و فناوری شهر خوب که با هدف حل چالش‌های مدیریت شهری با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود؛ تا ۱۰ بهمن‌ماه مهلت دارند تا نسبت به حضور در این رویداد و ارسال آثار از طریق پایگاه اینترنتی به نشانی www.kashanidea.ir اقدام کنند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    منبع خبر

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد

    مرکز رشد واحدهای فناوری علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد یک مرکز رشد در شهر مشهد می باشد

      نظرات