مشارکت و همیاری پارک علم و فناوری البرز  به مردم سیل زده

مشارکت و همیاری پارک علم و فناوری البرز به مردم سیل زده

در پی وقوع سیل در مناطق مختلف کشور،  پارک علم و فناوری البرز با جمع آوری کمک های نقدی ونیز کمک های مادی و معنوی به یاری مردم  رنج  دیده استان های سیل زده  می شتابد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز  امداد رسانی به مردم سیل زده را در چنین شرایط بحرانی مهم‌ترین وظیفه انسانی تمامی هموطنان دانست و اظهار داشت: تعدادی از کارکنان پارک علم و فناوری در حوزه های مختلف تخصصی برای همراهی با مسئولان و دستگاه های اجرایی به مناطق سیل زده اعزام شده اند .
در ادامه عطاء الله ربانی گفت: داروهای قطره گیاهی خوراکی برای درمان بیماری های دهان و دندان ، کنترل خونریزی،  عفونت ، التهام و ورم و التیام بیماری های پوستی، از شرکت های عضو این پارک به مناطق سیل زده ارسال شد.
وی افزود: براساس گزارش ها تاکنون بیش از  ۵۰۰ کیلوگرم دارو برای این مناطق ارسال شده که با توجه به نیازها ، داروهای دیگری نیزارسال خواهد شد .
عطاء الله ربانی گفت: زمینه جمع آوری کمک های غیر نقدی پرسنل و فناوران پارک  ایجادو ارسال آن به هلال احمر را اقدام گردید و افزود: تمهیداتی اتخاذ شده تا نسبت به اختصاص بخشی از حقوق پرسنل به حساب های اعلام شده رسمی اقدام گردد
بر اساس این گزارش، پارک علم و فناوری البرز  نیزبه منظور مشارکت در بازسازی مناطق سیل زده و سرعت بخشیدن  به آن ، از شرکت های فناور و دانش بنیان عضو درخواست نموده تا در صورت تمایل به ارائه خدمات فناورانه به مناطق سیل زده به صورت حمایتی اعلام آمادگی داشته باشند.


لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری البرز

    منبع خبر

    پارک علم و فناوری البرز

    پارک علم و فناوری البرز

    زمینه فعالیت جامع

      نظرات